Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for disse klærne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

To ubrukte Norrønabukser (herre og dame) - Windstopper, active shell. Aldri brukt, fått i gave, og merkelappene henger fortsatt på. Nye koster de 3000 kroner per stykk.

 

En pent brukt Norrønajakke, nypris rundt 3500 kroner, brukt én gang.

 

Usikker på hvor mye jeg skal ta for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke lever dem inn igjen på butikken og få en tilgode lapp?

Jeg hadde aldri brukt så mye penger om jeg ikke hadde fått en kvittering i forhold til reklamasjon, om det viser seg at det er noe feil på varen.

 

Ville heller ha hatt tilgodelapp på sportsbutikk og tatt ut nye klær etterhvert som behovene melder seg, enn halv pris eller mindre på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg selvsagt godt, og nei, jeg har ingen kvittering i forhold til reklamasjon. Dette er bukser jeg har fått i gave, og de har vel ligget i vel et år (om ikke litt mer) og ikke blitt brukt. Har ikke noe behov for buksene selv, og nå tenker jeg at det kan være greit å selge. Ligger bare og støver bort uansett.

 

Lurer bare på hva som er greit å ta, hva folk er villig til å betale. Har ingen planer om å overprise varene, men heller ikke underprise.

 

Ser at jakken ligger på ca. 3999 (nypris) og buksene på 2999 (nypris).

 

Så det bør kanskje matche den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare forsøke? :)

 

Men jeg vil tro du ikke kan forvente mer enn halvparten... Greit nok at de er helt ubrukte, men de er jo ikke nye lenger, da du har hatt dem liggende i lang tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om klærne er over 1 år gammle så betyr det at det allerede har vært på salg til halv pris i butikkene...Så du bør ta under halv pris;)

 

Det er jo bare til og legge det ut og så se hva du evt vil få for det. Bare skriv hva det kostet helt nytt og at det ikke er blitt brukt og så skrive at du feks ønsker seriøse bud;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke HI. Men syns det høres rart ut at en vare skal være nesten gratis fordi den ble kjøpt på feil tidspunkt...

Jeg ser heller på om en vare er slitt eller om fargen er fin.

 

Kanskje de som kjøper Norrøna til vanlig ikke liker klær som har vært på salg, men det kan også dukke opp noen "fattigfranser" som blir glade for ei slik bukse til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia er vel at årets modell enten er på salg eller snart kommer på salg. Da hadde ikke jeg gidda og kjøpt noe fra 2 år tilbake for samme pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri prøvd å selge tingene samlet HVor mange potensielle kjøpere tror du du får? Er vel ikke mange som er ute etter både en herre og damebukse i de størrelsene du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt som mest halv pris, men tviler på at du får solgt for noe særlig over 1000,-/plagget. Det har allerede vært både 50 og 70 % salg på årets modeller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...