Gå til innhold

En litt anderledes problemstilling i forhold til å foretrekke kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart på tide med ultralyd og jeg er ganske sikker på at det ligger en liten gutt inni der, og dette syns jeg er flott. Jeg er en stolt guttemamma. Og føler ikke noe sterkt behov for å ha en av hvert kjønn (en jente er også velkommen om det skulle vise seg)

MEN, min kjære mann nekter og snakke om et eneste guttenavn for han vil bare ha jente. Dette er faktisk veldig frustrernde og jeg er redd han skal bli kjempe skuffa hvis det er gutt.

Og han bærer jo ikke barnet i 9mnd og blir like knyttet, tenk om han faktisk er litt "misfornøyd" resten av livet.

Noen av deres menn som har håpet veldig på et av kjønnene og blitt skuffa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner han godt, hadde selv blitt skuffet over å bare få gutter...

Skrevet

For en dustete ting å si. Får virkelig håpe du ikke får (flere) gutter, for den lille stakkaren vil jo ikke vært ønsket av mor.

Skrevet

Mannen min var likegyldig til kjønn, mens jeg ønsket sterkt ei jente.

Kjenner noen par der mannen har ønsket seg gutt, men der de bare har fått jenter. De er stolte jentefedre alle sammen.

Jeg tror at mannen din vil bli stolt og glad uansett:)

Som en jeg kjenner sa: "it takes a man to make a man". Han fikk forøvrig tre døtre;) (men var sikker på å få gutt)

Skrevet

Anonym 22:53 -jeg skrev ikke at jeg ikke ville ha flere gutter, jeg skrev at jeg selv ville blitt skuffet over å bare få gutter. Har både jente og gutt jeg, og derfor spiller det ingen rolle hvilket kjønn neste blir. Men dersom jeg aldri hadde fått en datter -ja da ville jeg følt meg skuffet. Og ja, jeg er like glad i barna mine uansett kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...