Gå til innhold

Når fortalte dere andre om graviditen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var litt dum, fordi jeg fortalte jobben om det tidlig. Mest fordi jeg var så utrolig kvalm, men også fordi jeg var i lykkerus ettersom vi hadde forsøkt lenge. Uansett, det skal jeg aldri gjøre igjen, fordi mistet i uke 9 og det var utrolig tøft med alle som spurte hvordan graviditeten gikk.

Ble heldigvis raskt gravid igjen, og fortalte det da kun til mine foreldre og beste venninner. Resten av verden fikk vite det litt etter litt etter uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i uke 6 og fortalte det til lillebror samme kvelden. Mormor (min mormor) fikk vite det uken etter og i uke 11 fortalte jeg det til mamma, pappa, tanter og onkler + mine nærmeste venninner.

Resten av røkla tok jungeltelegrafen seg av etterhvert som tiden gikk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortalt det forholdsvis tidlig hvær gang og er glad for det. men det har kunn vært til nær familie og venner, jobb og bekjente har måttet forstå det selv. (sjefen har selvfølgelig fått vite det før det ble synlig, med beskjed om at dette var noe jeg fortalte henne som ansatt til sjef og skulle derfor ikke deles) men så har jeg syntes at det har vert gøy og holde litt hemmelig jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninde fant det ut selv i uke 6. Fortalte det til sønnen, min søster m, fam, mamma m. familie etter 12 uker. Jobben ca 15 uker. Andre ca 20 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...