Gå til innhold

insp. av annet innlegg. Tåler pupperne dine "blyanttesten"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pfffft, amatør! Jeg får lett ei halvannenliters farrisflaske til å henge trygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

 

Testa med fjernkontrollen og der satt den gitt. Og når jeg bøyer meg ned så kan jeg jaggu skifte kanal også.

Kjekt å vite om jeg skulle bli nødt til å amputere armene en vakker dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok lett keg kan holde flere blyanter. hehe Jeg har nemlig fått sånne herlige mammapupper, og det er jeg bare stolt av. Det finnes ikke noe vakrere enn en kropp som har blitt brukt til det den er skapt for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp har også vært brukt til det den er skapt for. Har ammet to barn i henholdsvis to år og 15 mnd. Er min kropp mindre vakker enn din fordi puppene ikke henger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine har ALDRI greid blyanttesten.. Og ette graviditet så er de vel mer som ørene på en fuglehund... Men planer om at de skal greie blyanttesten når jeg er 40 og fått heiset de opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Før jeg ble gravid bestod jeg blyanttesten med glans.... men nå kan jeg ikke skryte på meg annet enn to våte ullsokker med tennisball i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blyanttesten er vel strengt tatt ikke for de av oss med små pupper fra før av? Har ikke riktige hengepotensialet liksom jeg.

 

Men har to "pupper" som nesten går innover fordi de er så små nå da...

 

så blyant, flyant, jeg har dessverre fått merke graviditet og amming på kroppen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man liksom se om en blyant blir hengende under puppene?

 

Før jeg ble gravid ble blyanten hengende, men ikke nå som puppene er blitt fyldige av hormoner og strutter så fint. :) Nyter gravidpuppene mine...som legen min sa; når du er ferdig blir de som noen tomme teposer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en utrolig useriøs kommentar fra en lege! Ikke er det sant, heller, mine strutter like mye som før jeg ble gravid og ammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra;) Har ikke lyst på tomme teposer...Kanskje hun sa det fordi ho er ganske flat...thi hi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene blir jo ikke slappe av amming, men av graviditet. Og vi har sikkert alle like herlige mammakroopper, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lenge siden det.

 

kan ha en halvannen litersflaske uten innhold hengendes der om jeg vil.

her knytes puppene i en rosett hvis jeg skal noe ellers slenges de rundt halsen da henger di ikke så lavt forran. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg skal føle meg "heldig", men jeg klarer ikke holde en liten flik papir engang.

puppene er litterann mer "satt" enn før men har ingenting på klage på mtp form og fasong, bruker 75 c/d men føler jeg er ganske liten i forhold til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Nå ble jeg nesten stolt! Jeg fikk kun plass til 1 stk blyant!!

 

Da får jeg vel nesten legge til at puppene mine har blitt betraktelig mindre etter 9 mnd med amming... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de tålte ikke Lano-testen en gang! :-P

men de er mine, og skal ikke tukles med slik at de blir harde og følelsesløse. Her skal de henge og slenge akkurat som de vil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er heldige som kan holde på ting...

 

jeg har bare museører igjen og tro meg, det er IKKE å anbefale iallefall...

 

dere kan iallefall fylle opp en bh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...