Gå til innhold

Oi, venninnen min la ut bikinibilde på fb


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun har vært på familieferie. Hun har 3 barn. Et barn på under 2 år og en baby. Samt et eldre barn. Magen var helt stram og flat. Fantes ikke det miste spor av at hun har vært gravid. Helt utrolig. Jeg kjenner henne godt fordi vi er naboer og er sammen hver dag og hun trener omtrent ikke engang og hun spiser det meste. Heldige menneske:-) Andre som har det sånn? Må innrømme at jeg blir litt "misundelig":-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner kvinner som er velsignet fra naturens side med en sånn kropp, men kan ikke skryte av det samme selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn (men har "bare" to barn). Har arvet det fra moren min, hun endret overhodet ikke figur etter tre svangerskap. Puppene består fremdeles blyanttesten, og magen er flat. Vet at jeg er svineheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner også noen sånne damer som er heldige. desverre er jeg ikke en av dem :)

 

jaja, vi får være glade kroppen fungerer, og mannen syns jo at kroppen er fin selv om alt ikke er helt stramt og sprettent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er jeg også.

Har tre tette barn og flat mage til tross for 0 timer med trening og all den maten og godisen jeg måtte ønske.

På det området har jeg vært heldig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man legger en blyant under puppen. Dersom blyanten faller ned, er testen bestått. Dersom puppen henger nok til å holde blyanten oppe, er den ikke bestått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er heldig. I tillegg er hun høy, har fin fasong og er smart og kul. Hehe, noen har bare alt. Jeg har også flat mage og er slank etter tre barn. Men ikke på samme måte som henne. Magen min er litt mykere og rundere på en måte. Men men...:-)

 

Rart at man skal være så utrolig forskjellige. Noen må passe på alt de spiser og andre kan kaste i seg alt mulig uten å legge på seg et gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...