Gå til innhold

Tror det har satt seg en spire i magen:) rundt 10... fler i des? :)


Gjest Quinua

Anbefalte innlegg

Gjest Quinua

Ingen test - men festesmerter og festeblødning nå før helgen.... Nå venter jeg bare på flere medgravide for denne terminmåned å glede meg sammen med :D

 

Noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje meg... Har hatt ømme pupper, mensmurring og vondt i korsryggen i flere dager, og i dag strekksmerter i lysken samt en bitteliten blødning.

 

Det kjennes helt annerledes ut enn da jeg var gravid sist, men synes likevel tegnene peker i retning gravid.

 

Blir spennende dager framover...

 

Krysser fingrene for deg (og for meg selv, men vi hadde egentlig tenkt til å vente med nr to en stund til, så blir ikke skuffa om det skulle være falsk alarm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, I´m in:)

Menstermin 02. Desember. Testa meg igår, men har hatt følelsen helt siden befruktingen...;) Dette blir, dersom alt går som det skal -nr 2, så jeg kjente igjen litt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sååå vondt i ryggen, dro til kiropraktor da jeg ikke klarte ligge om natta eller noe. Han sa jeg hadde bekkenløsning...

Trudde ikke det gikk an, men det kan man visst få om man har har gått gravid før.

Så midt i det her, ble luktesansen utrolig bra, og var så sulten, men allikevel så kvalm( skikkelig frustrerende) :-) så jeg synes det var noe kjent med det.

Kjøpte test og den var positiv.

Det forklarte jo alt..hehe jeg har aldri følt meg så gravid som jeg gjør nå, kunne tro jeg var mange mnd på vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quinua

så spennende :) har ikke testa enda, men veldig rart om det ikke er noe her ja ;) håper :)

 

er dere i full jobb. eller har dere mulighet til å ta det litt med ro? rolig ennå, men kvalmen har kommet snikende ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo veldig spennende med testing for deg og da! Jeg testa meg for 1 uke siden fordi jeg reiste til utlandet med jobben i 5 dager, og da var den negativ (det var jo også før forventet mens og da), men har hatt det så på følelsen hele tiden. Jeg har derfor koset meg med rødvin og øl i de dagene jeg har vært borte, så føler litt på den nå, men sånn var det med nr 1 og.

Jeg jobber fullt ja, med mye reising så lite tid til avslapning her. Håper jeg holder meg nogenlunde i form så jeg kan være i jobb hele tiden. ellers blir ventetiden veldig lang!

:) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lister jeg meg ut igjen. Fikk TR ti dager for tidlig! Har aldri skjedd meg før, så trodde først det var en festeblødning eller noe.

 

Egentlig like greit for min del, for var ikke helt klar for nr to riktig enda siden jeg er mellom jobber og boliger og alt;-)

 

Ønsker dere alle lykke til videre!

 

Ps! Det var to stk anonyme i tråden her, og jeg er hun som ikke hadde testet enda..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positivt i dag:-) Har hatt flere symptomer(vondt i ryggen, ømme pupper, småkvalm,mensmurringer) regnet meg frem til termin 1.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! melder meg inn her. tok test idag. termin 3 desvember. Håper alt går bra denne gangen. Hadde en SA i januar. har en datter på 17 måneder fra før. så vi vil gjerne at de skal vær litt tette. Greier ikke juble enda. Har spottet siden EL noen bloddråper vær dag, kjedli. men denne gangen her har jeg ikke noe murring i det hele tatt, å det hadde jeg ved forrie SA helt fra EL, så følte sist gang at noe var ikke som det skulle fra begynnelsen. Får håpe denne spira holder seg på plass til desember! :) lykke til jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quinua

Så komisk at ryggvondt og bekkenløsning var første tegn før du ante noe annet :) Tror kroppen raskt kjenner igjen å være gravid, og dermed er raskt tilbake i sin egne "form" ;) Magen min hopper 30 cm ut før ventet mens, som om hormonene bare roper "Slapp av!!" tilmagemusklene... nesten flaut, må holde magen inne for å ikke bli røpet allerede nå... skulle vel ikke vært mulig men... hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også tror kroppen kjenner det igjen:-)

Jeg også med magen, ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg er.

Jeg er skikkelig blåst opp:-)

og brystene...hehe

Godt å høre det er andre som blir "røpet" av magen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det og ha murringer trenger ikke være ett dårlig tegn i det hele tatt, jeg har hatt det med alle mine graviditetet både dem som har gått dårlig og dem 4 som har gått bra. Jeg tror heller att den magefølelsen din på att noe ikke stemte var heller riktig enn murringene som er helt vanlig. Så om du får murringer så er det helt normalt, livmora vokser og ting skjer der nede så helt normalt, jeg har opplved og ha det sånn frem til 6-9 uker føles liksom att mensen er på vei hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i går kveld med en utydelig pluss, men tok en til i morges. Var helt tydelig en pluss :) Første graviditet på første forsøk! Føler meg kjempeheldig.

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quinua

Ja, da er du heldig :D Tenk at en liten spire skal vokse i deg! Bare fryd deg, og gled deg, selv om noen dager det sikkert kan virke fjernt og uforståelig at det faktisk ER et kommende barn der :) Jeg gledet meg, samtidig som jeg ikke forsto hva jeg fikk før det sekund min første himmelskatt var ute!! :) DET var virkelig stort :) Men, i mellomtiden, lytt til kroppen, og gi den det den trenger ;) Heldigvis har vi 9 mnd til å forberede oss... Jeg synes det var veldig lang tid å vente, men forsto også, at det er nok den tiden vi trenger på å innstilles for et nytt barn :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn her i går etter at jeg mandag tok en positiv test (nå ha jeg tatt fem:o) Regner med at det blir et desemberbarn, men vet jo ikke sikketr hvor langt jeg er på vei. Mange rare følelser i magen. Er utrolig spennende og nervæst, håper vitklig alt står bra til inni der..Håper alts tår bra til med der andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært utrolig uvirkelig ennå, men fantastisk velkomment! Det er så rart å ikke ha noen symptomer, det er heller mangelen på mens-symptomer som fikk meg til å teste. Nå er det bare å klare å holde på hemmeligheten en stund da.. Akkurat nå har jeg mest lyst til å juble og rope himmelhøyt ut hvor glad jeg er!! Må vel bare finne meg i at det er lurt å vente noen uker.. Sånn i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg også hører til her :) Har en gutt på ni år og en på 17 mnd. Nå venter vi en 9.desember om alt går bra. (hadde en SA i februar så holder litt igjen ennå).

Blir kjekt å dele erfaringer, bekymringer og gleder med dere :D

Gleder meg til magen begynner å vokse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg hører til her :-D

Testet igår, men var VELDIG svakt positivt... Vet ikke om det var ønsketenkning eller ikke. Skal teste på ny imorgen tidlig.

Hadde SA i september, så vil ikke feire for tidlig heller...

Men har vondt i korsryggen, mensmurringer og ømme pupper!!

 

Termin er evt 4 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg i går. Kom en svak rosa strek. Sjekker igjen om noen dager med morgenurin for å være sikker. Har ikke sagt noe til noen enda. Sjekket med en eggløsningskalkulator på nettet. Ser ut som jeg har termin 9.des.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje her også. Venter mens til helgen, så får se om den kommer eller ikke.

Har hatt stikking i magen, oppblåst og hadde bittelitt blod på papiret ett par ganger , noen dager etter EL.

 

Håpe håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...