Gå til innhold

Er det mange som har prøvd lenge her inne?


Kjærlighetsbarn1111

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære har prøvd i halvaent år, jeg viste det ville ta litt tid når en sluttet på p-pillen. Men hele tiden etter jeg sluttet med p-pillen så gikk det 2 mnd mellom hver mens, så jeg trodde mange ganger jeg var gravid men det var negativt. Jeg fikk så vite at jeg hadde celleforandringer, og etter et halvt år måtte jeg inn å fjerne litt av livmorhalsen. Etter jeg fikk ordnet det så gikk det ikke så lang tid, min kjære er sjømann så han er også borte halve året å dermed tar det litt lenger tid. Men tanken på at jeg hadde så mange negative tester tidligere så reknet jeg egentlig denne gangen at det var bare hjernen min som lekte med meg, så når testen viste den sterkeste positive jeg noen gang hadde sitt ble jeg sjokket. Jeg kunne ikke annet enn å bare gråte, og selvsagt ringe han å vekke han å si hva den viste. Jeg sto opp klokken 5 om natten for å ta testen, da greide jeg ikke å vente lenger :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd siden mai 09 så vi har også prøvd en stund denne gangen.

Min mann har også jobbet borte i perioder, og det har vel gjort at vi har vært litt stressa også. Men etter nesten 2 år så er endelig nummer 3 på vei her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd siden sommeren 2009. Vi skulle inn til IVF i april... Men nå vokser det en spire i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... fortsettelse på innlegg forran. Jeg tydde til hostesaft og kos med venners babyer denne gang og vips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til en venninne som er 3 mnd lenger på vei enn meg at jeg føler noe vil skje snart, å vips, så gikk det seg til som jeg følte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...