Gå til innhold

Bugaboo Cameleon vs Mountain Buggy urban jungle


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderere en av disse 2 vognene, men har selv ingen erfaringer med dem. Jeg er en aktiv person som kommer til å gå mye tur, men vognen kommer også til å brukes i byen. Jeg må også ta den inn og ut av bilen, har stor plass så størrelse er ikke så viktg. Synest denne avgjørelsen er vanskelig så kom gjerne med innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg jobber i barnehage og får prøvekjørt forskjellige vogner der. Jeg synes Bugaboo vongnen er alt for lav, og at det blir slitsomt å løfte opp/ legge barnet- men det kommer jo litt an på hvor høy du er også.. (jeg er 170). Mountain buggy vurderer jeg selv, synes den er god å trille samtidig som den er lun og god. Eneste jeg har hørt om den er at den har ganske liten bag hvis man skal bruke den med vinterpose..

Lykke til med vognvalg, det er jaggu ikke lett å bestemme seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt MB til jenta som ble født i oktober, har har brukt kaiser skinnpose fram til nå, begynte å bli trangt. nå har jeg byttet til en tynnere tunpose og hun kan ligge i bagen litt til... snart 5,5 mnd nå. og 69 cm.

 

Men, nå har jeg kjøpt meg en brukt bugaboo, fordi at jeg ikke klarer å sette henne andre veien nå snart når hun skal begynne med sportsdelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OTH for life!!!

Beste vognen på alt slags føre,Kjempe fornøyd og er første gang jeg ikke har byttet vogn 10ganger,den eneste vognen jeg har hatt til dette barnet.Sverger til den resten av vogntiden og.

Flott på snø,is,grus,gress,asfalt,i byen,på tur i skog og mark, syns den er veldig stabil o forhold til andre 3.hjuls vogner. Bungaboo liker jeg ikke og kan ikke se for meg at det kan være noe særlig turvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...