Gå til innhold

jeg lister meg stille ut igjen..


Spireline

Anbefalte innlegg

Etter noen dager m litt mensmurringer og ørlitegrann utflod kom fossen i dag mmorges.. Jeg anser derfor at alt nå er på vei ut, og jeg blir ikke novembermamma. Tenker jeg er veldig takknemlig for at det skjedde nå og ikke seinere. Har vært på jobb i dag m falskt smil og mye ibux. Æsj! Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig like greit å gå ut og smelle døra etter seg.. Ikke noe vits i å liste seg i hvert fall. Her finner man like mye empati og sympati som i en nøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

dette var trist..

følger vel etter deg jeg også...

har hatt mange dager med blødninger,

skal til legen neste uke å sjekke med ul..

men frykter det har gått galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Huff, så trist for dere begge:(

 

Da jeg var gravid forrige gang, blødde jeg mye og ofte, helt til jeg var rundt 4-5 måneder på vei. Legen fant ingen forklaring, men sa at noen gravide kunne blø de første månedene uten at de helt visste hvorfor.

Jeg blødde alt fra friskt blod med klumper, gammelt og mørkt blod til lyserosa blod, og likevel gikk det bra. Vil ikke gi dere falskt håp, men kanskje det ikke trenger å være over for dere heller? Prøv å mål hCG hos legen, så ser dere en evt stigning?

 

Lykke lykke til til begge, krysser fingrene for dere!!

 

Ps, tror det fins mer sympati og empati her inne, enn i en nøtt.. Men er bare ikke så mye trafikk her inne bestandig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi dere en trøsteklem, vet hvor trist det er, vært igjennom det selv. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med noen svar da.. man blir liksom litt utålmodig når man legger inn her, og det ikke skjer noe. Har lyst på tilbakemelding så fort.

Har dere andre noen erfaringer med hvor fort symptomer forsvinner når man har en SA, og hvor lenge man har blødning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine symptomer forsvant fort, og jeg blødde vel ca i en uke (som vanlig mens). Jeg mistet i uke 5, har inntrykk av at man gjerne blør lenger hvis man er lenger på vei..

 

Får håpe du er like heldig som meg da: jeg ble nemlig gravid rett etter SAen, så slapp mensen i mellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det, det er første gang jeg er gravid og har ikke opplevd SA. Men er bare 8 uker på vei, så en vet jo aldri. Jeg håper alt går vel med dere og at lykken slår til igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en SA 18. desember 2010, blødde i ca. 14 dager... Fikk anbefaling om å vente en syklus før vi forsøkte igjen. Som sagt, så gjort og gleden var stor da det ble full klaff på første forsøk :) Fastlegen min sendte henvisning til gyn. ang. tidlig UL, er det noen som vet sånn ca. hvilken uke det er aktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre!:(

Jeg hadde også en SA 18 desember 2010, blødningen varte i 1 uke, men var mest intens de to første dagene, før det avtok. Var litt over 6 uker på vei, men vil tro det aldri var noe som begynte å vokse. Jeg fikk vanlig mens igjen etter 4 uker og ble gravid ved neste EL. Det føltes uendelig lenge å vente da det skjedde, men vips så var jeg her inne på nytt. Sender en trøsteklem til deg og LYKKE til med å prøve videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en smule betenkt nå med tanke på at blødningen kun varte en dag.. og det gikk plutselig over. Symptomene er fortsatt på plass. Og jeg testet igjen i dag bare for å se. Den er positiv, men det er den vel uansett en stund vel?`eller hvor fort synker HCG?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok gått til lege og fått sjekket det ut. Mulig det ikke har vært en SA vet du. Mange som har blødninger i svangerskapet. Kom deg til legen og få sjekket det ut, så slipper du å gå å tenke på det.

Krysser fingrene for deg. Jeg ville nemlig tro at en test ikke var positiv etterpå... Sender varme klemmer til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en SA i mai 09, var kun 5 uker på vei, så det hele var mest som en kraftig menstrausjon. Blødde i 6 - 7 dager. Hadde en MA i fjor sommer. Var da 13 uker på vei. Blødde litt i en dag, og fikk haste time til UL, der de konstanterte at fosteret hadde død rundt uke 7. Hadde følt at noe kanskje var galt for hadde veldig kraftige smerter i korsryggen rundt uke 6, tok flere graviditets tester for å forsikre meg om jeg fortsatt var gravid, og alle var positive - det var egentlig ingen vits for selv om man har hatt en SA/MA kan en graviditets test være positiv i flere uker etter, fikk vite det av legen etter MAen.

Sikkreste måten å finne ut om man fortsatt er gravid er å få akutt time hos legen din, få henvisning til UL og det hele kan være avkreftet/bekreftet i løpet av en dag. Alle leger skal ta blødning under svangerskapet alvorlig, så det skulle ikke være noe problem å få en akutt UL time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...