Gå til innhold

gode tips til 4 timers flytur med 3 åring?


30kg opp, 2,5kg baby ut..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klistremerkebok! Redda oss i sommer - selvom hun var da 3,5 år. DVD m øretelefoner. Litt sunn snacks ( ikke lurt med for mye sukker..!) Enkel memory, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en 18 timers flyrute i sommer med vår 2 åring. Hadde med alle slags leker, men hun var lite interessert i de. Ville se på alt rundt oss og helst ikke sitte stille.

Men film er vel greit om man klarer å sitte stille.

Men det vi hadde med var klistremerker, tegnesaker, modelleire, bøker, plastdyr, stempler...ja, det jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode tips! hun er en som nekter å sove etc, så reising er alltid festlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reise-dukkehus er en hit her i heimen med vår snart 3 åring.. Lite hus med figurer og møbler som kan åpnes, og når den er lukket kan det enkelt bæres med håndtak!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har reist masse og de gleder seg til hver flytur uansett lengde. Den ene grunnen er posene de får. Jeg kjøper artige poser på nille. De fyller jeg med leker og andre godsaker. Jeg pakker de inn slik att det tar litt tid =0) Mini pusslespill, plastelina, tegnesaker, kort med mer =0) litt godis også=0). Har også kjøpt DS. Den morer de seg masse med også hun på 3 =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...