Gå til innhold

frustert over bhg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er i en litt lei situasjon...

gutten vår på 4 år har akkurat begynnt i ny bhg... og det ble ikke helt som jeg ventet..

dette er en stor bhg med mange avd... da han ble hentet i dag var det ingen voksne på hans avd men en annen voksen på hans avd som ikke kjenner oss..

da han begynnte forklarte jeg at jeg er redd for hente situasjoner i og med at vi bor på hemmelig adresse på ett nytt sted.. og bare meg og far skal hente og levere,og spørte om de skriver barna inn og ut hver dag...

i dag hentet far og han så ingen voksne så han måtte bare dra hjem med gutten...

og dessuten..

han kom hjem med klissvåte sko,gjennomvåte vintersko... selv om han har både sherox og støvler i bhg...

usj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld fra til barnehagekontoret... snakk med ledelsen.. Det SKAL ikke være slik!!!

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, bortsett fra våte sko etc.

Hva mener du? Hvem får lov å hente? Hvem forklarte at du var redd hentesituasjoner etc?

Du kan ikke forvente at de voksne på din sønns avd. er der hver dag ved hentesituasjon. Alle ansatte i barnehager jobber turnus.

Skrevet

Hallo?! Man drar ikke bare hjem uten å si i fra da! Klar over at de kan gå å lete etter din sønn, og bli redd for at han har stukket av??

Av og til så er det hektiske perioder i bhg, men det er voksne til stede. Man må bare titte litt rundt seg. Og våte støvler skjer stadig vekk i dette sørpeværet...

Skrevet

Skjønner det er frustrerende med våte sko når dere har cherrox i barnehagen, men det er normalt å ha masse vått tøy i denne perioden frem mot sommeren. Vet det ikke er akkurat det du skrev, men bare minner deg på at unger leker med vann og blir våte.

Min sønn har TO PAR cherrox og et par gummistøvler i barnehagen. Tror du ikke han klarer å få alle tre parene søkk våte fordi han ELSKER vann, noe de ansatte ikke an avverge. Jeg klager ikke av den grunn, for jeg elsker at sønnen min leker og er aktiv i barnehagen.

Skrevet

ja han gikk å lette i sikkert 5 min og det var unger overalt og gikk til slutt med ungen og er de så redde så kan de jo ringe.. men ikke hørt noenting...

jo vi fikk beskjed om at de ikke slipper ungen med hvem som helst og at det alltid er voksne i gangen ved stengetid for å skrive barn inn og ut

hi

Skrevet

jeg reagerte også veldig på at mannen din bare har tatt med seg sønnen din og dratt. Klart det er voksne der!!! Man må bare oppsøke de. Hentesitusjoner er hektiske for de ansatte.

Tenk deg situasjonen for de ansatte når de ser at et barn er borte. OG enig med de andre, du MÅ bare regne med våte klær, sko og støvler i tiden fremover. Vil du at barna skal holde seg inne? Min sønn kom hjem med klissvåte cherrox og gummistøvler i går...skal jeg av den grunn klage på barnehagen? Barn leker og er aktive.

Skrevet

jeg hadde ikke sagt noe som helst hvis støvlene eller cherrox var våte... men unødvendig med vintersko når det er så vått....

Skrevet

igjen.... klart unger blir våte men det er kanskje bedre å ha på de støvler eller cherrox enn vintersko når det er så vått?

hi

Skrevet

de tar vel det de finner da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...