Gå til innhold

For en bombe at Rybak kliner med en annen, selv om han er såååå forelsket i kjæresten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg for min del er vel mer sjokka over at han har mulighet til å få pikken UTAV buksa i det hele tatt, med tanke på hvor lite tiltrekkende han er og det halvpsykopatiske hysteriske trynet hans i MGP...

Stakkars kvinnfolk som har så dårlig smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gud forby at en kjendis er like menneskelig og kan føkke opp like bra som hvem som helst andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke med det å gjøre, politisk korrekte squaw. Har å gjøre med at en voksen mann oppfører seg som en ung tenåring, har bare vært snakk om de damene hans siden han kom i media. Passe drittlei, og enig med hun over i at han er totalt utiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, må le litt når jeg ser bilder av ham, han er jo prikk lik Titten Tei! *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er litt vulgært å snakke om å holde pikken i buksene når det er snakk om en fyr som ser ut som han ikke er kjønnsmoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan føkke opp, men det var liksom bare litt for typisk at det var han som ble fotografert med tunga i halsen på en annen kvinne bare dager etter at han har vist frem kjæresten og fortalt hvor fantastisk hun er og hvor utrolig forelsket han er. Synes fyren totalt mangler troverdighet, og det er tydelig at f***e er alt som står i hodet på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Ja det har du helt rett i! Det er bare en ting han tenker på, det fant vi jo ut når han flørta og prøvde å sjekke opp absolutt alt som befant seg i MGP sirkuset. Ville jo ha seg med hu derre talentløse fra Tyskland som vant også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig overraskende, nei. Gjør den mannen (nuvel, mann og mann) annet enn å fly etter kvinner? Det er alt han er i media for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingenting sjarmerende ved det mennesket der. Hva ser de jentene i han? Kysser heller en giftig slange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med du! Han minner meg om en veldig ung gutt i verste hormontåka. Er han ikke nærmere 25? Jeg synes seriøst synd på kjæresten hans, jeg vedder ganske mye på at den fyren er notorisk utro. Han har jo selv uttalt at han ikke vil gifte seg, for dersom det kommer tre jenter og vil ta ham på rumpa, så kommer han til å bli så sur på kona si fordi han må si nei. Jadda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en god del av danseparene som driver på sånn. Synes alle ser forelska ut når de intervjues. Er totalt inne i hverandres intimsone.

 

Derfor er dette nok et bevis på at dans er synd og en vei til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at han har en eller annen diagnose som gjør at han ikke alltid har like mye fornuftig dømmekraft, og burde vært beskytta mot seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...