Gå til innhold

Stille her inne i augustklubben :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen da jenter? Magene begynt å vokse og har de fleste vert på ordinær UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er bra, var på ultralyd onsdag sist uke, ble da satt frem til 08.08:-) litt mage, men ikke mye.....ser mer ut som jeg har lagt på meg litt, he he:-) Er så lang i ryggen så magen lar nok vente litt til på seg. Venter en gutt:-) en du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom visst bort i anonymknappen når eg la ut innlegget :P

 

Var på Ul 04,mars, termin ble flyttet fra 04. til 06.08 :) Eg har faktisk fått litt mage, ser hvertfall tydelig at eg er gravid :) Venter gutt eg og, så det blir gutt nr to :) Formen har heldigvis komt seg, slet med ekstrem kvalme de første mnd. Bekkenet streiker litt, men overlever ;)

Har du barn fra før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda på ordinær UL, skal på fredag. Har ikke terming før 24.august, men har stor mage, vises godt at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt når magen begynner å komme fram :) Vil dere vite kjønn eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ul til fredag :) endelig!! Har menstermin 28. Aug. vi tror veldig at det er jente, har en gutt fra før. Veldig spennende :) magen er ganske synlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og har ul på fredag:) har stor mage gitt. Den kom når jeg var ca 13 uker på vei. Har ei jenta fra før og trur jeg får ei jente til.Blir spennende!! håper alt er fint. Kjenner ihvertfall mye spark nå, hver dag:) er 19+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra heldigvis og er fortsatt i full jobb. Vi skal på ultralyd neste fredag og gleder oss veldig til det:)

 

Ellers er jeg en av de som ikke har kjent så mye liv (tror jeg). Jeg vet det er liv der inne for har hørt hjertelyden to ganger på svangerskapskontroll.. men skulle ønske bebisen var litt mer aktiv for da blir jeg tryggere på at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska på ultralyd i mårra :) Gler mæ som bare d..Hihi..

Formen e litt varierende, fra uke te uke..

Kjenne ikke nå liv enda,vente i spenning..Men har fått svangerskapskløe som e vældi irriterende..Klør klør og klør som bare juling :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra, og det er deilig! Den lille fikk vi se på ultralyd i går, og han sprella som bare det! Termin ble flytta fra 24 til 22, så blir det spennende å se når han kommer... Har begynt å merke liv om kvelden nå, de siste 3 kveldene har det vært mye aktivitet. Og i går kjente pappa'n lillegutt for første gang. :) Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på tirsdag....så artig å se lille turbo i magen :) Termin 18 aug. blir muligens en jente, men var ikke helt sikker siden lille lå å kneip beina sammen. Lyst på en til ul, vil være sikker på hva vi får. Lettere å kjøpe ting inn. Kjenner mye liv på kveldene....hærlig :) Magen vises skikkelig....men er vel ikke bare baby...litt boller og sjokolade åsså :P'

Ellers er formen bra....sliter me bekkenløsning så er 50 % sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen bra :) Skal på ordinær ul neste uke, så får me sjå om den termin blir flyttet eller ikkje. Har gode og litt usikre følelser om ul, håper så inderlig allt står bra til :D Magen er begynt å vise godt, mammabukser er tatt i bruk, men er nok litt spekk som ligger der og :P Trur eg kjenner litt liv på kveldene, det "bobler" i magen på kveldene :)

Er 18 uker i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...