Gå til innhold

Da kjøpte vi bilen... Juhhuuuu :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn til informasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer,.. =) hvordan bil?

Skrevet

den så fin ut den,. håper dere blir fornøyd med den..

Skrevet

Grattis med ny gubbebil! Håper du fikk med hatt på kjøpet? ;)

Skrevet

Grattis med 19 års dagen:) Flott bil. Stor, romslig og trafikksikker.

Skrevet

Fin bil, gått litt langt. Er det bensinbil?

Er det 08 mod? Eller reg i 08?

Når jeg ser på kjørelengden sammenligner jeg med min gamle Rav4, 2006 mod som hadde gått 52000km.

Skrevet

det er 08 modell og diesel...

Ja, det har gått litt langt, men men :)

Skrevet

Takk for gratulasjon, du er riktignok 16 år for sent ute men likefullt tusen takk! :o)

Jada, den er romslig, stor og trafikksikker - jeg har da heller ikke sagt noe annet, sier bare at det er en "mann med hatt bil"! DET må du jo tåle å høre!

Skrevet

14.18. Var ikke meg altså :)

Skrevet

Oj, den hadde gått langt. Har den gått som taxi eller?

Skrevet

Du vet hva FORD står for eller?

Fiks Og Reparer Daglig. Lykke til!

Skrevet

Nei, det er en selger som har hatt den.

Skrevet

Jeg tåler å høre det, men du tar feil. Mann med hatt bil er en liten "jappse" med liten motor. Dette er en familiebil med 130 fornuftige dieselhester.

Skrevet

Gratulerer med ny bil, HI! Fin familiebil:)

Skrevet

Grattis med ny bil, HI. Skulle gjerne hatt den selv jeg:) Og snaut 140 000 km er da ikke mye på en dieselbil. Audien min, med bensinmotor er snart tjue år gammel, og har gått nesten 400 000 og går som ei klokke. I fjor, da mange sleit med bilene i kulda, da starta og gikk min som en drøm. Samboern som har en 2003 Mercedes måtte bytte batteri++.

Men dette er jo dib/bim, så da må alltid noen slenge litt dritt...

Skrevet

Deilig bil å kjøre, den så pen ut, gratulerer. Regn med endel driftskostnader på den, men den er så god å kjøre at den er verdt det

Skrevet

Gratulerer.

Vi har får tiden en bil, en bil mannen valgte. Kjører rundt i en mercedes å føler meg ikke vell i den!

Stoler overhodet ikke på den bilen, har 19 år bak meg med Toyota og aldri noe tull.

Så godt dere har bil dere begge er fornøyd med.

Denne mercedesen er en 09 mod og gått 150000.

Skrevet

Gratulerer, men oj så langt den har gått..

Trodde dere byttet for å være litt forutsigbare med driftskostnadene/service/reparasjoner.. men her bør dere nok sette av noen hundrelapper hver mnd. for sikkerhetsskyld..

Håper dere blir fornøyd og at bilen innfrir hvertfall ;)

Skrevet

ikke mye bilinteressert gubbe du har ser jeg....kjent skitbil rett og slett sorry..

Skrevet

Oj den hadde gått mye ja. Vi har en bil som er 4 år eldre og har gått 10 000 mindre.

Husk å sette av penger hver mnd til reprasjoner nå da slik at dere ikke blir overasket.

Biler bør man kjøpe kontant for de er bare tapsprosjekt og med lån taper man enda mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...