Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Hvilken brudekjole passer til en som er 177 cm høy og slank? Er lys i hud og hår. Noen som har lyst å komme med innspill?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Du må jo nesten prøve en kjole du liker. Det er jo ikke lett for oss å vite hvilken stil du liker. Gå i brudesalong og prøv i vei!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Vet bare at man ikke skal ha HVIT brudekjole lengre, men ivery. Helt hvite brudekjoler får en til å se helt blek ut. Hvis du aldri har tenkt på dette, så vil jeg kanskje tro at alle brudekjolene du har sett er ivory og ikke hvit. Jeg er 169 høy og slank og har tubekjole med drappering i livet og skjørt som er enkelt og går litt utover for å få det ballkjole preget. (Underskjørt under). Jeg synes ikkeenkle brudekjoler som kan minne litt om nattkjole er så pent på slanke damer, men dette er jo en smaksak. Jeg gikk etter en brudekjolesom framhevet formene mine:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Hadde faktisk tenkt på at jeg skulle ha helt hvit kjole, men det høres logisk ut det du sier, så skal tenke på det. Synes tubekjole er litt kjedelig, alle som har giftet seg i det siste i min omgangskrets har hatt lik som du beskriver. Takk for innspill HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 http://agape-brud.no/kolleksjoner/brud/ Jeg likte nr 1516 her. Framhever fine former og er litt utradisjonell.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Likte formen på kjolen! Men de brokade mønstrene er ikke helt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå