Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken brudekjole passer til en som er 177 cm høy og slank? Er lys i hud og hår.

Noen som har lyst å komme med innspill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo nesten prøve en kjole du liker. Det er jo ikke lett for oss å vite hvilken stil du liker. Gå i brudesalong og prøv i vei!

Skrevet

Vet bare at man ikke skal ha HVIT brudekjole lengre, men ivery. Helt hvite brudekjoler får en til å se helt blek ut. Hvis du aldri har tenkt på dette, så vil jeg kanskje tro at alle brudekjolene du har sett er ivory og ikke hvit.

Jeg er 169 høy og slank og har tubekjole med drappering i livet og skjørt som er enkelt og går litt utover for å få det ballkjole preget. (Underskjørt under). Jeg synes ikkeenkle brudekjoler som kan minne litt om nattkjole er så pent på slanke damer, men dette er jo en smaksak. Jeg gikk etter en brudekjolesom framhevet formene mine:-)

Skrevet

Hadde faktisk tenkt på at jeg skulle ha helt hvit kjole, men det høres logisk ut det du sier, så skal tenke på det.

Synes tubekjole er litt kjedelig, alle som har giftet seg i det siste i min omgangskrets har hatt lik som du beskriver.

Takk for innspill :)

HI

Skrevet

Likte formen på kjolen! Men de brokade mønstrene er ikke helt meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...