Gå til innhold

Ta med 1 uke gammel baby på foreldekaffe i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det? Nå høres jeg utrolig hysterisk ut, men jeg er egentlig ikke det. Jeg bare tenker på alle basilluskene som er der. Omgangsyke og div ting og tang. Er sikker på at store jenta mi blir kjempe glad om vi kommer:). Så alle får hilse på babyen. Kan jo be barna vaske hendene før de tar på babyen, det gjør eg jo med jenta mi også, når hun kommer hjem fra bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men du kan jo snerre litt om noen tar på babyen..

Neida, jeg hadde tatt med.

Skrevet

Hvor skal babyen ellers være?

Skrevet

Jeg tok med min når hun var 2 uker, og det var verdens stolteste storesøster som tok imot oss når vi kom - så bare gå :)

Skrevet

Ja det hadde jeg gjort.Smitten kommer sikkert ihus via storesøster alikevel.

Skrevet

Jeg sjønner deg...

Det første jeg tenkte var NEI!!

Men eldste drar vel med seg basseluskene hjem likevel...

Og de trenger ikke å ta på babyen i det hele tatt...

Men, jeg tror jeg heller hadde ventet litt og heller tatt turen inn en annen dag når babyen var blitt litt større...

Skrevet

jeg gjrode det i fjor sommer da minstemann her var 6 dager. Utendørs, riktignok. Men gikk så fint så.

Livet går videre selv om man får baby i hus!!

Skrevet

Jeg hadde gått og enten hatt babyen i bæresjal eller i vogna og gitt beskjed om at det er lov å se, men ikke røre.

Skrevet

Farter dere rundt med så små babyer? Nå har jeg bare hatt veldig premature babyer selv, men hadde ikke sett for meg at jeg hadde dratt med en uke gammel baby i bhg. To uker, ja.

Måtte vi stillt på foreldrekaffen, hadde mannen gått.

Skrevet

Ettersom du vurderer å delta på kaffen, antar jeg at du har en rolig baby som ikke kommer til å kreve hele din oppmerksomhet når dere er i bhg. Da kan det jo godt hende at du ikke trenger å ta babyen opp av vogna engang - kanskje den sover :) Så kan ungene bare titte oppi til den.

Skrevet

Syns ikke det skal være et alternativ å ikke stille på foreldrekaffe-det vil vel resultere i skuffet storesøster som ser at de andre ungene får "besøk", og ikke hun. Ta med babyen du, vi har alltid hatt med, enten i vogn eller bilstol/bærebag.

Skrevet

koffe ikkje tenke eg..

Babyen er godt beskytta mot basseluskar frå både at det er veldig kort tid sidan fødsel og frå morsmjølk..

blir vel hudfletta no, men me hadde med baby som var 3 dagar gammal på kjøpesenter..

for meg er det ganske hysterisk å skulle ikkje gå på foreldrekaffi i bhg med baby.. på lik linje med å ta med antibac-wipes og "vaska" der du har tenkt å holda deg på t-bane og subway...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...