Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 feil. du har alltid et valg og det gjeller menn også
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har bare inntrykk av at når mannen er utro, så får dama alltid skylden. Enten det er for lite sex, sjalusi, setter ikke nok pris på han osv osv. + at hun må jo så klart bli hos han pga barna
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Vel, hvis du gjeller mannen din er du nok trygg
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 like dumt som påstanden at om du kler deg utfordrande er det din feil om du blir voldtatt..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Forskning sier det motsatte. Om menn er utro har lite med hvordan er har det hjemme. De kan få sex og klem før de går ut for å gå rett i en ons. Menn er spredere. Og noen har mindre skrupler enn andre. Damer derimot er veldig lojal mot den de er forelsket i. Kvinner søker oftes ut når de ikke er fornøyd med den de har. Og er raske til å kassere den gamle til fordel for den nye. For kvinner er ikke like flink på å samkjøre flere partnere slik menn kan. Nå er det mange damer som blir veldig billig i fylla. Men generelt sett, så er det ofte mannen sin skyld at kvinnen er utro og ikke omvendt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 er nok ett snev av sannehet i påstanden din. men gjelder andre veien også . tror det er noe galt i forholdet når noen har samvittighet til å være utro. jeg har vært utro da jeg var yngre og var i forhold. mannen min som jeg har vært sammen med i 8 år og gift med i 5 kunne jeg aldri vært utro mot. hadde aldri klart å såre han på den måten. når det er sagt, har jeg heller ikke lyst på noen andre enn han.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Selvfølgelig er det damens feil om mannen er utro! Akkurat som alt annet ille som kan skje i mannens liv er damens feil. Det er også damens feil om mannen ikke vil ha kontakt med barn fra tidligere forhold, hvis mannen og eksen ikke samarbeider om barna, hvis forholdet mellom mannen og foreldrene hans ikke er noe bra... and the list goes on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå