Gå til innhold

Frp - igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hele landets mor Gro Harlem Brundtland dreit seg ikke ut når hun ikke gadd å betale skatt, og snek i operasjonskøen i Norge når hun egentlig er bosatt i utlandet??

javel...

Skrevet

Det Gro gjorde var vel å benytte seg av flere smutthull i lovverket,ikke bryte loven.

Litt forskjell på det samtidig som hun IKKE var ordførerkandidat.Du ser forskjellen?

For Frp så er jo dette sexskandale nr 2 i historien+ at de og har ett drap på listen sin.

Det er jo i det minste særdeles useriøst av politikerene som stiller til valg i dette partiet.

Skrevet

ikke glem de utallige rasistskandalene dems...

Skrevet

Ja, for det er bare FrPpolitiker som driter seg ut med ulovligheter og rasistiske utsagn. Bongo fra Kongo er jo en gjenganger, eller den søte høyre politikeren sine reaksjoner på Stella sin grand prix seier.Eller pensjonsskandalene? Eller korrupsjonsskandalene og det famøse armbåndet?

Og vent, det er snusk i alle partier!

Skrevet

ja, det er snusk i alle partier. det er bare veldig ofte det enten er FrP eller SP som har snusket

Skrevet

Men dette er ikke ett utsagn! Dette er kriminellt- av en Frp'er igjen

HI

Skrevet

Og AP, ikke glem AP

Skrevet

Akkurat som pensjonsskandalen og korrupsjonskandalen!

Skrevet

hehe,du syns det er på lik linje med en sexskandale og ett drap?

Skrevet

Ikke drap, men korrupsjon og pensjonssvindel er da virkelig like ille som sexskandaler.

Skrevet

Så fordi enkeltpersoner i et parti, gjør straffbare handlinger privat, så skal man la være å stemme på partiet...er det det du mener?

Skrevet

Tja,jeg syns det er overvekt av private feil i dette partiet.

Det er jo en grunn til at Carl I Hagen prøvde å renske opp i partiet for noen år siden.Det var da flere som ble kastet.

De blir val bare litt i overkant "folkelige" for meg

HI

Skrevet

enig med hi.Mye rare frp folk

Skrevet

holder meg mer til FRP enn til AP...

Skrevet

Dette er typisk FrP.. Mer er det ikke å si om den saken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...