Gå til innhold

Mannens forhold til kollegaen, noen støttende ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben har en kvinnelig kollega som han begynte å jobbe tett med etter nyttår. De er ute på oppdrag sammen, og tilbringer gjerne hele dagen ute , og flere timer i bil sammen noen dager i uka.

Tok ham litt på fersken i en halvflørt med henne på facebook, og meldingene han sendte henne /svarene til henne var vel i kategorien flørtete. Blinkefjes og sånn (han bruker aldri smileys i meldinger til noen ellers, jeg har aldri fått det, he he ) Sånn, "å nei, må ikke være borte fra jobben du vet du" hvis en av dem er syke osv.

Så begynte hun å sende meldinger av kaliberet " Å lyspæren min har gått, og jeg som er så blond, nå skulle jeg hatt en kjekk handymann her til å hjelpe meg, etc etc. Jeg tok det opp med han da jeg så dette, at jeg syns det gikk godt over streken nå, de jobber så tett sammen, og kommer til å reise på konferanser sammen, og overnatte på hotell sammen osv. Han hadde snakket med henne selv sa han, og sagt at han ikke var ute etter noe sånn, det hadde bare vært tull fra hans side.

Hun har ikke sendt noen meldinger etterpå.

Men... huet mitt er ødelagt da. Så tett som de jobber, begge to har vært med på flørten, han har sendt vibber om at jeg og familien ikke er så interresant, og hun har signalisert tydelig at hun gjerne vil noe mer... Jeg kan jo ikke annet enn å stole på ham, men det gjør ikke hjernen min nå altså... hvor lett er det ikke når de er ute og reiser på konferanser (da vil det jo være flere fra jobben der da) at det blir noen øl for mye og , ja.... Han sier at det er kulturen på arbeidsplassen, med flørt og "seksuell trakkasering" som spøk da, og det skjønner jo jeg og at er vanlig, men her føler jeg de ble private. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt tankene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å bli kvitt disse tankene må du snakke med mannen din, forklare ham at disse tankene plager deg, og prøve å få ham til å tenke hvordan han ville følt det om deg var du som snakket slik med din kollega. Få ham til å forstå ordentlig at han har såret deg, så han slutter med det!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...