Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 nå tenker jeg etter at man har fortalt sine nærmeste om nyheten da... har dere noen morsomme måter å fortelle på FB at man skal ha barn??
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Man har vel ikke behov til å fortelle dette på facebook da???!!! Vel, vel...hver sin smak. Skriv at du har bolle i ovene så tolker de det som de vil.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Bytt prifilbilde ditt til en bolle i en ovn:) Selv har jeg ikke behov for å fortelle det på FB:)
MsPondus25 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Jeg bytta profilbilde til en stork som leverer en baby, kjæresten min bytta profilbilde til "Jeg skal bli pappa", og da tikket kommentarene fort inn
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 det er jo en fin måte å fortelle nyheten til alle venner og kjennte, uten å måtte ringe til alle eller sende meldinger for flere hundre kroner. jeg synes det er en fin måte jeg...men man må selvfølgelig fortelle det til sine nærmeste først da...jeg hadde blitt litt sur vis jeg hadde fått vite at lillesøstra mi eller bestevennina mi var gravid gjennom en status på FB liksom, men når folk litt lengre ut i familien eller venner jeg ikke møter så ofte forteller det på FB, så er det bare koselig
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Hvis du er fra Stavanger, kjenner du til sangen "någen har låge me någen". Og da er denne morsom: "Kan ikje lengre skjula det faktum at någen har låge me någen" Hehe...Ei venninne la ut denne, syns den var helt rå
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 "Melkekranene åpnes (termindato)" Jeg synes det er moro å dele med andre jeg da. Er jo ingen hemmelighet at man er gravid akkurat
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Jeg synes det er litt barnslig med disse "morsomme" måtene å fortelle på. Kan du ikke bare skrive at du gleder deg til å bli mamma i (den måneden terminen er)?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Eller bare "termin 9. oktober....." Men skjønner ikke helt behovet for å tinglyse det på facebook. Nyheten går som ild i tørt gress likevel..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Så mange negative svar, da Synes det er hyggelig at slikt blir delt på facebook, jeg! Sist jeg var gravid skrev jeg "har fått dilla på sjokomelk". Mannen skrev "gleder meg til oktober"
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe på facebook, men når vi hadde vert på UL og fått vite at vi venter en gutt ble jeg så glad at jeg ville dele det med alle. Jeg skrev: I magen gjemmer det seg en liten gutt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #12 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skrev "trenger ny bil med plass til barnevogn"
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Herlighet.. Dere som skriver at det er barnslig må være minst 40 år gamle, kjedelige surfiser. Unnskyld meg altså, men jeg ser ikke noe barnslig i å fortelle det på en morsom måte til de man har på facebook. Mulig det sprer seg som ild i tørt gress likevel som en over her skriver, men er det ikke da morsomt å vite at DU er den som har sagt det og ikke at nyheten blir spredd via andre. Jeg kommer ikke på noe morsomt i farten, ble bare så utrolig provosert av all negativ respons på at man bare ønsker å fortelle det på en morsom måte over facebook. Finn noe morsomt å skrive du, selv la jeg ut magebilde når bulken kom. Ble godt motatt!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #14 Skrevet 22. mars 2011 Fortalte det ikke på FB og hadde en så liten mage at man kunne ikke se at jeg var gravid. Så bare ut som jeg hadde lagt litt på meg og det var utrolig artig å se fjesene på folk da jeg plutselig gikk rundt med barnevogn. Det var gøy det:-)
embla85 Skrevet 22. mars 2011 #15 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skrev 1+1 = 3 jeg Synes det er en grei måte å la venner & bekjente få vite den store nyheten på jeg, men sa selvfølgelig ifra til nærmeste familie og venner først
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #16 Skrevet 22. mars 2011 Det gjorde en venninne av meg også (som faktisk er født i 85 embla85... kanskje det er deg, hehe!). I tillegg la hun ut bilde av en stork med en baby. Synes dette er koselige måter, fremfor "bolle i ovnen" opplegg. Det blir litt mer fjasete.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #17 Skrevet 22. mars 2011 et bilde av en stekeovn med en bolle inni med påskrift ferdig i og så den mnd man har termin. det er knall stilig.syntes jeg da.
embla85 Skrevet 22. mars 2011 #18 Skrevet 22. mars 2011 Hehe.. Kunne hende, men la ikke med et bilde med stork m/baby da ( Men hadde vært kjekt om den faktisk kom med storken )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #20 Skrevet 22. mars 2011 I (terminmåneden) blir endelig 2 til 3 Denne syns jeg er søt
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #21 Skrevet 22. mars 2011 Frstår dere ikke hvor tullete disse såkalt fantasifulle måtene å fortelle om graviditet på virker? Bilder av boller, herregud! Dere er da voksne (?). Skriv at dere er gravide. Er så teit med slike halvkvedete viser som bare er ment for å få folk til å spørre og grave. Skriv det rett ut, så kan de i stedet gratulere.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #22 Skrevet 22. mars 2011 har du ikke humor? hva om man har lyst at folk skal spørre da? de fleste er stolte, og det er jo gøy å gi små og store hint og se hvordan folk forstår eller oppdager at man er gravid på. det gjør mange uten om fjesboka eller så hvorfor ikke leke litt der også. er det så ille at noen liker å gjøre ting på litt festlige måter og ikke må være så direkte hele tiden. la folk få være slik de vil og gjøre slikt slik di ønsker.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #23 Skrevet 22. mars 2011 Jovisst har jeg humor, men den ligger ikke lenger på fjortisnivå. Når folk kommer med slike "morsomheter" gidder jeg ikke å spørre. Synes det er så utrolig barnslig. Skriv gjerne at du er gravid, så skal jeg gratulere deg. Men spar meg for å måtte spørre om noe du dør etter at jeg skal få vite. Hvis du vil si meg noe, så sier du det. Og hvis ikke så er jeg faktisk ikke så nysgjerrig at jeg gidder å anstrenge meg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #24 Skrevet 22. mars 2011 å det der vokser du kanje fra deg. har ikke noe med fjortiss alder å gjøre men mer med å ha lyst til å si ting mer morsomt enn rett ut bestandig og graviditet er nettopp en slik situasjon det er mulig og leke litt med. men jeg sa selv rett ut at jeg var gravid da jeg var det og syntes egentlig den gang at slikt var litt tullete. nå har jeg vokst fra meg det behovet for å skulle være så fordømt voksen hele tiden. nå er jeg med de to yngste og syntes at det er gøy å tulle med romper og bæsj og tiss snakk. sitter naturligvis ikke med voksne mennesker å tøyser slik men sammen med gutta mine. og jeg har det gøy når di rimer med de ordene. jeg syntes det er gøy når folk finner nye måter å gi slike gledelige nyheter på. klart de som er nevt her er jo ikke nye lenger. men innimellom kommer det jo noen kreative ideer. noen må altid være selvhøytidelige og snusfornuftige dem om det, det er synd på dem de går glipp av mye morro.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #25 Skrevet 22. mars 2011 Synd du ikke har lært deg litt elementær rettskriving samtidig. Herre, her var det mye feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå