Gå til innhold

hvordan fortalte du at du var gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til kjæreste, venner, familie osv...fant du på noe spesiellt eller sa du det bare rett ut??

jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal fortelle det til mannen min, og hvordan vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene(jeg er ikke gravid enda, men vi holder på :P).

så jeg tenkte at kanskje dere har noen morsomme måter å fortelle det på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si: I dag spiser jeg for to.

Skrevet

vis du er på middag hos foreldre og de tilbyr deg vin eller noe, så bare si litt fort "nei takk, jeg er gravid" og vent på reaksjonen :P

jeg gjorde dette, og det tok litt tid før mamma tok den...hehe

Skrevet

Hvis dere prøver så kan jo mannen være med å ta graviditetstest? Her gjorde vi det sammen, tror nesten mannen hadde følt seg utelatt hvis jeg skulle "fortalt" ham det etterpå..er jo ikke bare meg som skal vente barn..

Til resten, venner og familie bare fortalte vi at vi hadde noe å fortelle og sa det rett ut, er jo en stor nyhet uansett hvordan man forteller det, alle ble veldig glad på våre vegne :-D

Skrevet

Jeg gruet meg rett og slett til å fortelle mamma at jeg var gravid, så jeg tok det over msn, mens hu satt i etasjen over meg.. Hehe..

Skrevet

Mannen min var ikke hjemme den dagen jeg tok graviditetstesten, tok bilde av den og sendte på melding! :P

Ringte resten av familien dagen etterpå og sa at de måtte ha en god nyttårsfeiring og at vi blir flere i 2011! :) Men det passer jo ikke nødvendigvis ellers enn på nyttårsaften! :P hihi!

Sist sa jeg til mamma at hun skulle bli bestemor, hun reagerte med å si "Åh, hvem da!?" så ikke helt den reaksjonen jeg forventet meg...hadde jo ikke sagt noe om det ikke var meg som var gravid liksom! :P

Skrevet

Til min mor spurte jeg bare om hun hadde noen planer rundt termindatoen (dette var da et par dager etter at jeg fant det ut selv så var jo laaaaaangt frem i tid og selvsagt visste hun ikke om noen spes. planer da) og når hun spurte hvorfor eg lurte på det så spurte eg bare om det kunne passe å bli bestemor sånn rundt den datoen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...