Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 fikk lappen for et år siden og vært livredd for å kjøre siden da!Idag tok jeg _skrittet_ og kjørte, MED babyen i bilen! Hehe...gikk strålende jo! Nå er det slutt på at mannen er nødt til å kjøre oss overalt!Så letta han kommer til å bli! Jeg ble super lykkelig når jeg hadde "klart det", var ute en times tid med parkering og alt:P juuhuuuu! I tillegg har jeg fått en god nyhet angående babyen vår, jiiiippi...lykkelig nå jaaaa!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Så bra!!! ))) Lykke til videre & kjør forsiktig )
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Fikk lappen selv nylig - i en alder av 32år. Og det er kjempeskummelt å kjøre rundt med barn. De fleste har jo noen år i bil uten barn. Jeg er mest redd for å være til bry for andre, for å parkere og for at det skal skje noe med barna. Bra du klarer deg bra uten mannen - girl power:)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Tuuuuuusen takk! Ja, nå er jeg glad!Og ja skal kjøre forsiktig;)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 jeg er heller ikke glad i å kjøre med barnet i bilen, men må man så må man:) Bare å ta det rolig, men jeg tenker mest på _idioter_ som krasjer i MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå