Gå til innhold

Nå gidder jeg faktisk ikke mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har tenkt å ikke ha sex med noen på 2-3 år fremover. Mannfolka rundt her synes nemlig at alenemødre er gode å ha som trøst og sengeleke, men ikke noe kjæresteemne eller venn.

Så selv om jeg er ganske glad i sex, og blir frustrert når det går lenger enn 3-4 uker mellom hver gang, selv om jeg synes nærhet og kos, kyssing og klem er utrolig viktig for meg, og det gjør nesten fysisk vondt å legge seg alene og ikke ha noen som holder armene rundt meg...

Tror jeg ved å ikke ha sex på et par år, kan gå inn i meg selv, realisere meg selv, og kanskje komme nærmere svaret på gåten om hvorfor ingen normale mannfolk vil ha et forhold til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.

det prøvde jeg også en gang..... tror det holdt i ett par tre uker......

Lykke til!!!

Hilsen en som er dårlig nonnemateriale.

Skrevet

Takk for svar. Dårlig nonnemateriale ja, hehe, det var skikkelig bra uttrykk :) Jeg har gått uten sex i 5-6 måneder om gangen (og da var jeg i et forhold med barnefar), pluss 2 ganger på ca 4 måneder som singel. Er bare dritlei av å bli oppfatta som leke, og han jeg har vært sammen sist, har vært min store forelskelse i laaang tid. Når han ikke vil ha meg, så kan det egentlig være det samme med sexen og :S

HI

Skrevet

Kanskje du gir godsakene dine litt for lett, og dermed blir behandlet deretter.

Bli mer kjent med mennene, og si at sex kommer når forholdet er stabilt.

Skrevet

Jeg er heller ikke sånn som hopper til køys med en gang. Har vært opptil flere måneder ut i forholdet at jeg ventet med sex, med samme resultat - jeg ble fort dumpet for noen bedre etter at vi har rota i et par uker. barnefar som jeg har vært gift med i 7 år, hoppet jeg til køys med dagen etter jeg traff ham - og ble både gift, fikk 2 barn og hadde det ganske greit de første årene vi bodde sammen.

Det er bare sånn, at jeg bor på et lite sted der masse kjerringskravvel setter ut syke rykter om spesielt alenemødre. Og ingen mannfolk her vil involvere seg i ei med barn fra før.

HI

Skrevet

Anonym over, "behandlet deretter"? Så hvis jenta ikke venter i x antall uker eller måneder med å ha sex med en mann, så er det ensbetydende med at hun må brukes som et redskap? Trodde vi levde i 2011 jeg...

Skrevet

Fortjent, ikke fortjent - jeg synes jeg gjør meg selv en tjeneste med å ikke involvere meg med noen. Da slipper jeg å gråte meg i søvn hver natt på grunn av svik og knust hjerte, slik jeg gjør nå.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...