Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg hadde noen folk som jeg jobbet med tidligere osv som jeg hadde på vennelista fordi vi var kollegaer. Men nå så satt jeg å tenkte at det var jo et par av typene der jeg rett og slett ikke tålte trynet på, så jeg slettet dem. Jeg har faktisk et par stk til som jeg egentlig skulle fjernet. Har dere folk dere ikke liker på FB?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ingen jeg misliker. Jeg nektet å godta en venneforespørsel fra min tidligere sjef fordi jeg HATET henne. Hun ville bare snike - så ville ikke ha henne der. Slett dem du ikke vil ha.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Ja, men har også vurdert å slette de.... Utover det har jeg selv blitt slettet av noen som jeg ikke helt forstår hvorfor jeg ble slettet... trodde vi var venner på ekte, men tydeligvis tatt feil.. Litt sårt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Har en som mobbet meg på skolen. Gadd ikke advise da vi innimellom sees fordi foreldrene våre er venner. Av 350 venner er vel han den eneste jeg ikke liker. Han kan ikke se bildene mine da, og jeg har han på skjult setting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå