Gå til innhold

Hva syns dere om p- plaster?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde det en gang for en del år siden, men var ikke veldig fornøyd. Men jeg ga det ikke så lange tiden da. Men følte at det falt lett av.

 

Er det noen her som er fornøyd med det? Hvor på kroppen kan det sitte? Jeg hadde det på skulderen om jeg ikke husker helt feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om det funker...

 

Men for meg er p-plaster noe "kremen" av jentene i klasse skaffet seg når vi begynte på ungdomsskolen, for så å passere det på en veeldig lite skjult plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...