Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Prøvde det en gang for en del år siden, men var ikke veldig fornøyd. Men jeg ga det ikke så lange tiden da. Men følte at det falt lett av. Er det noen her som er fornøyd med det? Hvor på kroppen kan det sitte? Jeg hadde det på skulderen om jeg ikke husker helt feil.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg vet egentlig ikke om det funker... Men for meg er p-plaster noe "kremen" av jentene i klasse skaffet seg når vi begynte på ungdomsskolen, for så å passere det på en veeldig lite skjult plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå