Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Er bortreist, men skal hjem i kveld og får venninner på besøk 5 min etter hjemkomst. Hva servere man da? Må bli noe jeg kan finne i butikken. Vil gjerne styre unna en tørr kjekspakke. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Ost og kjeks! Div frukt og grønnsaker ved siden av. Og te eller vin til, alt etter som dette er et alkoholfritt "arrangement" eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Ja, ost og kjeks var genialt! Tusen takk for supert tips! H.I.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Grønnsaksuppe med kjøttboller med ferskt brød til. (en pose frossne grønnsaker, en boks kjøttboller, 6 dl vann. 2 buljongterninger og litt kruspersille kokes i 5-10 min.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Bare hyggelig. Det blir vel strengt tatt ikke mer enkelt enn ost og kjeks. Man må - kanskje - kutte opp litt tilbehør, og legge osten opp på et fat (for det ser jo fint ut), men ellers fint lite arbeid. Husk å sette god ost (sånn brie, blåmugg og slike oster) på benken noen timer før gjestene kommer hvis du har mulighet. Da smaker de best. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå