Blåmandag Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg tok blodprøve fredag i forrige uke. Det var ikke noe vondt der og da, men veldig vondt etterpå. Armen ble blå på stikkstedet, og også oppover overarmen og rundt albuen. Et område på 10 x10 cm sånn ca, med noe mindre blåflekker nedover. Det ser litt voldsomt ut, men jeg regner jo med at det ikke er noe farlig. Det som er litt slitsomt, er at armen prikker og "dovner bort" innimellom. Jeg våknet i natt av at det var vondt, da måtte jeg stå opp og bruke armen litt. Kan det ha vært en nerve som ble berørt eller noe sånn? Jeg pleier å være ganske blå etter blodprøver, men ikke sånn som dette.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Ja, det kan være en nerve som har blitt stukket litt på. Om det ikke går over innen rimelig tid (1 uke ca) så tar du kontakt med legen.
Blåmandag Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Det har blitt litt mindre blått (verst i går)så jeg regner med at det går fint. Au, altså. Haha Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå