Gå til innhold

Noen alenemammaer her som studerer?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mamma til en jente som er 2,5 år til sommeren, og har søkt meg inn på skole ( Mangler studiekompetanse for å komme meg videre på universitet eller høyskole) Lurer bare på hvordan dere greier dere økonomisk? Har dere mye utbetalt? Jeg jobber nå, nærmere 80% og har resten i os, litt bostøtte, dobbel bt, og stødnad til barnetilsyn. Ca 24 000 utbetalt. Men så flytter vi til byen til høsten da, så da blir jo husleien og alt det dyrere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...