Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Er mamma til en jente som er 2,5 år til sommeren, og har søkt meg inn på skole ( Mangler studiekompetanse for å komme meg videre på universitet eller høyskole) Lurer bare på hvordan dere greier dere økonomisk? Har dere mye utbetalt? Jeg jobber nå, nærmere 80% og har resten i os, litt bostøtte, dobbel bt, og stødnad til barnetilsyn. Ca 24 000 utbetalt. Men så flytter vi til byen til høsten da, så da blir jo husleien og alt det dyrere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå