Gå til innhold

Hvor mange har vært/skal på 3D UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt meg selv, men så gikk tida fra meg og er jo 30 uker nå. Må bestemme meg raskt om jeg skal eller ikke... Vil vite kjønn, men er vel ikke helt sikker på å få vite det der heller? Så ikke noe på ordinær ul, nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i går. 27+6 på vei... Meeeen, babyen lå bare med henda foran ansiktet hele tida, så jeg fikk lov til å komme tilbake neste uke. fikk ingen ok bilder denne første gangen.... sjekket også at babyen ikke hadde skiftet kjønn fra første ul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 3D ultralyd, var 27+2 da... Fikk mange fine bilder og dvd:) Fikk vite kjønn, men viste det jo fra før da siden de så det på ordinær ultralyd.. Syns det var kjempe artig jeg da så anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på 3D ultralyd 12 April. Ordinær ultralyd her jeg bor. Vi får en i uke 18 og en i uke 32. Gleder oss veldig og håper vi får sett kjønn denne gangen ..den lille tassen var så sjenert i uke 18 og gjemte seg så vi fikk ikke sett kjønn...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på 3D-ultralyd om tre uker, og er da akkurat 30 uker på vei. Jeg spurte om hvilken tidsperiode det var anbefalt, og hun sa mellom 28 og 34 uker, så du har fortsatt noen uker på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke råd til 3D ultralyd. Men var heldig når jeg var på ordinær ultralyd, fikk sett snuppa mi i 3D der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...