Gå til innhold

Permisjon fra i dag:))


Raych

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang med permisjonen min.

 

Jeg skal ha ks 12. april, så permisjonen er satt opp etter den datoen. Har egentlig termin 5. mai, så det ble jo litt tidligere. Om 3 uker så har vi babyen vår her:)

 

Har bare tenkt å slappe av i disse ukene og bare pusle litt med vask av babyklær, ordne vogn (den er skrudd sammen og står klar i gangen allerede), re opp seng osv. Gleder oss veldig nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så koselig :) Er jo ikke lenge til i det hele tatt :) Jeg har fått beskjed om at jeg kommer til å få babyen en good stund før termin, da hun allerede har begynt å true med ankomst. Håper jeg kalrer å holde henne inne litt til, men helt greit om det blir en aprilbaby :) Har termin 6.mai.

 

Kos deg med alle forberedelsene de siste dagene :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker går nok fort.. :)

Jeg har også termin 6 mai, men har vært lagt inn siste 2 ukene pga fare for fødsel.. mormunnen er flat og litt åpen.. I morgen får jeg kanskje reise hjem.. For da har jeg kommet såpass langt at det er ingen fare hvis junior plutselig vil ut..

Selv håper jeg at det blir aprilbaby og ikke marsbaby.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til og kos deg og nyt de siste ukene :)

 

Har termin 03.mai, men er blitt satt opp på KS 22.04 (11 dager før termin), men permisjonen min begynner ikke før 12.april (3 uker før 3.mai), men er lagt ved bekreftelse på at jeg skal ha KS, slik at jeg ikke mister noen dager ifbm at jeg "føder" tidligere. På NAV sa de at permisjonen skulle ikke begynne 3 uker før KS, men 3 uker før UL-termin og at man da bare skulle legge ved bekreftelse på KS, så ville man ikke "miste" noen dager...

 

Jeg går ut i permisjon den 12.april jeg da, men skal ha KS 22.april og har tilgode de 11 dagene jeg "føder" før UL-termin :)

Spiller sikkert ingen rolle, skal prøve å kose meg de siste 4 ukene før babyen kommer... pusle litt med vogn, klær, utstyr etc!!

 

Blir utrolig spennende da, ønsker deg lykke, lykke til :D :D :D

 

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...