Gå til innhold

Vanlige kviser? Eller noe annet? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget for noen dager siden en blemme eller hva jeg skal si, i underlivet. Ikke nede ved kjønnsleppene, men oppe på selve venusberget.

Sprakk den igår og da kom det ut noe som så ut som en blanding mellom blod og vann.. :S Ble en slags lyserød blandingsfarge. Kjenner den blemma ikke er helt sprekt, er enda litt inni den.. Nå er den mer blåaktig. Livredd for HERPES faktisk, men har svært sjelden sex og sist gang jeg hadde det var med kondom. Har foreløpig ingen andre symptomer, men kan det være lurt å kontakte legen? Er litt andre kviser rundt i området der, men de er små og tenker at det kanskje kan være en allergisk reaksjon etter barbering, men synes det er sinnsykt ekkelt.. Huff. Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt

Skrevet

hvis du barberer er det nok bare en betent hårsekk, jeg får flere sånne også større blemmer som er fylt med puss,men det er mer hormonelt og kommer noen dager før mens med de større.. tror herpes sår er litt annerledes, jeg sjekket meg for herpes når jeg hadde min første blemme og hadde ikke det viruset aktivt i kroppen..

 

men er du bekymra så gå heller en gang for mye til legen enn for lite :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...