RM79 Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Med en sønn på 9mnd, amming og spiral var det egentlig det siste jeg tenkte på at jeg kunne være gravid igjen. Men det er jeg altså! Satte inn spiral i september, men den har falt ut, antagelig ved siste mens. Føler meg skikkelig lur som ikke har merket det, hehe, men sånt kan visst skje, og så er det vel ikke slik at man studerer toalettinnholdet bestandig... Tok en test på fredag, som var positiv, til min store forbauselse. Så ble jeg kjempebekymret! Tenk om spiralen var der inne sammen med babyen likevel?? Rett på UL i går, og der fikk jeg heldigvis se en liten sprellende baby, og ingen tegn til spiralen ) Går en lykkelig og travel tid i møte!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Gratulerer så masse med en overraskelse i magen!! Det var virkelig meningen at denne skulle komme da!
RM79 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Hehe, ja det tenker jeg også!! tusen takk! Glemte å si at jeg er i uke 10
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Masssse gratulerer. 16 måneder mellom mine første prinsesser. Har gått helt strålende =0) det kommer det gjøre med deg også. De storkoser seg med hverandre =0) mye glede =0)
RM79 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2011 Å, så hyggelig ay du skriver det, 2 prinsesser, spire i magen=0) ) Sjokket har lagt seg, og nå gleder jeg meg bare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå