Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Er gravid, og egentlig kjempeglad for dette. Men, jeg er sååå lei kjæresten =/ har funnet ut at vi er totalt forskjellige, jeg misliker ganske mye med han faktisk. Han er kjempeoverfladisk og arrogant, mens jeg er mye mer layd back og medmenneskelig....for å nevne noe. så det er en kinkig situasjon. vi har ikke vært sammen lenge heller, og graviditeten var ikke planlagt. hva i all verden ville du gjort selv i denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Høres ut som du er litt layd back ja,siden du klarte å bli gravid med ham;) Du får følge hjertet ditt..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 jeg bruker fertilitetsmonitor og vi har ikke hatt oss de "usikre" dagene.. men altså, om jeg beholder babyen selv om jeg er lei han, er det galt av meg? eller er det galt å ta abort, fordi jeg er lei han? hmm..... har hørt mange er lei mannen sin når de blir gravide.. vet ikke om det ligger noe i det.. fader
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Spørs vel hvor lenge dere har vært sammen og om dette er noe du egentlig har merket hele tida. Jeg ble gravid med min eldste etter å ha tenkt på å avslutte forholdt en god stund allerede. Svangerskapet utsatte egentlig bare avgjørelsen på ubestemt tid, ble slutt like før hun fylte ett.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Herregud! Voksne mennesker som fortsatt stoler på "sikre dager". Jeg blir matt!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Da hadde jeg kost meg med at det er et lite menneske som vokser i magen din som du kommer til å ELSKE uansett om du ikke elsker kjæresten din. Det er det største i livet å få bli mamma. Uansett hvor tidlig du er i graviditeten så er det i magen din nå et menneske i miniformat. Jeg tok tidlig ultralyd i uke 10, og fikk helt sjokk hvor ferdig alt var. Kanskje han blir en god far selv om han ikke er en god kjæreste. Ta en ordentlig prat med kjæresten din og se om dere greier å løse problemet i forholdet. Hvis ikke så får du vel bare gjøre det slutt da. Og deretter gjøre det beste ut av det at du skal ha et lite nurk.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Ja du får mye hormoner som kan gjøre deg HELT koko. Så hvis disse negative følelsene kom brått etter du ble gravid, så la saken bero litt. Kanskje du liker han bedre etter en tid igjen hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Det kan hende du får et annet syn på kjæresten når du ser han som far! Ellers heter det laid back, ikke layd back.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 vel, vi har ikke vært sammen lengre enn noen korte måneder, jeg har jo ikke syntes at han var så "teit" hele tiden, er mer nå i det siste at jeg har fått helt mark av han.. layd back laid back... så laaaaaid back er jeg at jeg bryr meg mdt i ryggen om jeg skriver det riktig, vi er på dib, og karaktersettingen her inne har lite å si for livet ute i den virkelige verden når det gjelder den slaks,men takk for opplysningen kjæresten min er en fantastisk kjæreste, han er god på alle slaks måter. jeg blir egentlig bare uvel av han nå =/ og har fått det for meg at han er helt idiot...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 nå høres jo jeg helt teit ut her, men det er faktisk slik jeg føler det nå. jeg føler meg helt rar og skjlønner ingenting hva som skjer. Jeg syntes han var sååå fantastisk og god! var kjempeforelsket, helt til nå nylig...egentlig rett før jeg fant ut jeg var blitt gravid da =(
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 .....sikker på at det ikke bare er hormonene dine da??? Siden du ikke kjente det sånn før rett før du oppdaget graviditeten??
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #12 Skrevet 22. mars 2011 Kan godt være at dere er forskjellige, men prøv å vent til etter at disse gravidhormonene er ute av kroppen for godt. For jeg skal love deg at disse spiller en stor rolle for tiden! Jeg kan og bli dritlei mannen min av og til, men elsker ham over alt på jord og vi venter barn nr 2.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Mange gravide tåler ikke mannen sin! Jeg var direkte mannevond, superhormonell og ondskapsfull. Jeg haaatet ham dypt og inderlig enkelte tider, elsket ham høyere enn himmelen andre, men rent generelt de første 4 mnd syntes jeg han var en irriterende dust som jeg ikke var interessert i! Nå er det også slik i det virkelige livet at man ikke alltid liker partneren sin hele tiden, selv om man elsker ham. Alle har negative sider, det må en leve med. Spørsmålet er om disse sidene er for negative/betyr for mye, slik at de overskygger kjærligheten hele tiden. Greit nok, dere har bare vært sammen noen måneder, men dere burde sette dere ned og snakke ordentlig gjennom dette. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå