Gå til innhold

Erfaring med pille som tas rett etter fødsel for å stoppe melkeproduksjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det mange bivirkninger på denne?

har fått beskjed av jm at jeg kan få dette siden melkekanalene mine er kappet av så får ikke ut noe. (Tidl. brystreduksjon).

Hadde vært greit å slippe spreng siden jeg ikke får melken ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merka ikke noen bivirkninger av den. Men jeg hadde vel spreng i en dag eller to, før det magisk gikk over helt av seg selv. Men jeg vet ikke om den gis like hyppig som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM på sykehuset som har lagt det inn i "systemet" at jeg skulle få dette, men som med alle tabletter så er jeg skeptisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk andre dagen etter fødselen en slik pille.Jeg var skikkelig melkesprengt den dagen,men det ga seg ganske raskt,hadde ingen bivirkninger.

Måtte ta pillen pga jeg hadde ingen baby å amme....vår lille kom altfor tidlig til verden.Det var tøfft å stå å se seg selv i speilet og se melka renne utav av sprengte pupper...huff det var trist å ikke kunne gi av melka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pillen et par timer etter fødselen. Jordmora informerte meg om at bivirkningene blant annet kunne være psykose. Jeg fikk hallusinasjoner to-tre ganger i løpet av den første uka, men merket ellers ingenting.

 

Jeg fikk ikke antydning til melkespreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...