Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Har dere mye småblødninger? Jeg har det hele tiden og det begynner å bli utrolig irriterende. Og hvor lenge før man skal begynne å prøve bør man ta den ut? Eller har ikke det noe å si?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg hadde småblødninger, brydde meg ikke noe om det.. Men da det om styrtblødninger så tok jeg den ut.. Ble gravid ett par uker etterpå.. Så vet ikke jeg gitt.. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå