Gå til innhold

Brun utflod i dag. Hjelp!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet dette innlegget i et annet forum, men legger det inn her også for å få hjelp:

Er 14 uker på vei og var på ul på fredag. Alt bra med fosteret. I morges hadde jeg brun utflod.... Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være tegn på at noe er galt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 16 uker på vei oppdaget jeg brun utflod. Jeg ringte legevakta og de sa det var ikke unormalt, men jeg skulle holde et øye med det.

 

Etter en times tid begynte jeg å blø friskt blod i tillegg til at jeg fikk menssmerter. Jeg dro inn på legevakta. Venta i over en time. Da jeg skulle ta urinprøve på do blødde jeg en del friskt blod.

 

Legebesøket var ikke mye å snakke om, fikk beskjed om at det var en truende abort. Fikk tryglet meg til en UL dagen etterpå.

 

Iløpet av natta slutta den friske blødningen, men jeg hadde fortsatt mye brun utflod. Rester etter blødningen da.

 

På UL dagen etterpå så vi en levende liten krabat og alt så tilsynelatende bra ut, og det var det også. Alt gikk bra!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brune utfloden har blitt til møk mørk rød blødning..... Tror jeg må ringe til legen i morgen. Huff og huff. Jeg var jo på ul på fredag og da var alt bra. Fortalte det til barna mine at de skulle få en lillebror. Viste bilder og alt. Jeg håper at alt er bra og at det ikke er noe alvorlig.

 

Takk for at du delte erfaringen med meg. Håper det går bra...

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt sex i det siste ? Det kan være et lite blodkar som har blitt litt skadet. Tror ikke du trenger å være engstelig. Det skal ikke mye blod til før det sprer seg i utflod og ser kjempeskummelt ut. Sånn er det jo med en bitteiten dråpe blod i et vannglass også. Syns jeg har lest en plass at 50% av alle gravide blør under svangerskapet? Uansett, du kan jo dra til legen og be om en tidlig ul. Jeg blødde også under svangerskapet. Alt gikk bra med barnet :-) (Jeg blødde fordi morkaken lå langt ned- det så de på UL, men etter vert vokste den seg bort fra åpningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen, du! Men jeg kan muntre deg opp litt med å fortelle at jeg har opplevd dette i begge mine svangerskap. Jeg har to flotte gutter på to år og to mnd. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen min fikk en kraftig blødning rundt uke 12. Hun blødde så mye at det ble en dam rundt beina hennes på legevakta, og de måtte låne henne klær. Men ufattelig nok gikk det helt fint med den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen i dag. De mente at hvis det var noe galt, kom de ikke til å stoppe det uansett, så det var ikke noe vits å komme inn. Måtte bare vente å se....

Jaja, jeg får vente. Kan ikke gjøre noe annet....

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...