Gå til innhold

Legger du merke til hvilke merker andres barn har på dressene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, om det er dresser som ser gode ut og som har fin passform så kikker jeg på merket eller spør hvilket merke det er og om de er fornøyd med dressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,det bryr jeg meg ikke om :)

Kjøper det jeg syns ser bra ut.. Bryr meg ikke så mye om merker til voksne heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det legger jeg merke til. Akkurat som jeg legger merke til hvilket bilmerke folk har. Det interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var litt opptatt av sånt, og jeg ser på merkene på dressene til andre unger. Men nå når du spurte greier jeg faktisk ikke å huske hvilke merker det er på dressene til vennene til barna. Har sikkert sett det, men kan ikke huske det. Ei venninne av ei venninne sitt barn husker jeg derimot godt hvilken dress hadde, for hun hadde make dress til jenta mi. Samme farger og all tingen, men resten har jeg ikke bitt meg merke i, men jeg har sikkert kikka når jeg har vært med andre unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

Bortsett fra når jeg skal kjøpe nye dresser til barna mine. Da kikker jeg litt på hva ander barn har, og spørr gjerne foreldrene om de er fornøyd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja....prøver. Er ganske grønn på dresser, så prøver i det minste å huske hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er mest fordi jeg driver en klesbutikk med klær til barn, så jeg er litt spent på hvem som har dresser fra oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker om jeg syns en dress er kul, for da kjøper jeg kanskje sånn til mine unger også :)

Eller om den ser bra ut, sånn i fasong, stoff osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, litt. Har unger i naturbarnehage, så uteklær er veldig viktig.

 

Legger gjerne merke til at de ungene som har dårlige uteklær, blir raskere kalde og våte, beveger seg dårligere og er generelt mindre tilfreds ute.

 

Men nå skal de sies at det har kommet utrolig mange gode dresser på markedet de siste årene. Er ikke bare reima og troll som gjelder lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger bare merke til hvis det er Reimatec og den ser ny og fin ut ;)

For synes det er de fineste dressene med best passform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg.

Mest fordi jeg er opptatt av å holde meg oppdatert på hva som er bra og mindre bra av barneklær og utstyr.

 

Jeg får også med meg hvilke barnevognsmerker jeg møter på gata.

 

Så : Dress, barnevogner, bilstoler etc etc. Det får jeg som regel med meg ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...