Gå til innhold

Hva er finest av Elise og Sofie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eli Sofie er nydelig :)

Skrevet

Sophie eller Sofie er nydelige begge to, førstnevnte mer internasjonalt.

Skrevet

Sofie :-)

 

Men Elise er også fint.

Skrevet

Begge er veldig poppis, disse navnene har jo annenhver jentebaby nå.

Skrevet

Nydelige begge to! Men holder en knapp på Elise ;-)

Skrevet

Begge er veldig fine, men som allerede nevnt - annenhver jentunge heter jo enten Elise eller Sofie ;) Jeg ble så glad, trodde det sto Else i overskrifta først jeg :)

Skrevet

Er Elise så poppis da? Min datter på 5 heter det og ingen andre på hennes alder vi kjenner heter det. Men har det kanskje fått et lite comeback i det siste?

Skrevet

Elise:-)

 

Sofie er også fint, men jeg liker Sofia mye bedre.

Skrevet

Syns begge er fine. Men hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt Elise :)

Men det heter datteren til bestevenninna mi, så det utgikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...