Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Sophie eller Sofie er nydelige begge to, førstnevnte mer internasjonalt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Begge er veldig poppis, disse navnene har jo annenhver jentebaby nå.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Nydelige begge to! Men holder en knapp på Elise ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 Begge er veldig fine, men som allerede nevnt - annenhver jentunge heter jo enten Elise eller Sofie Jeg ble så glad, trodde det sto Else i overskrifta først jeg
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #12 Skrevet 22. mars 2011 Er Elise så poppis da? Min datter på 5 heter det og ingen andre på hennes alder vi kjenner heter det. Men har det kanskje fått et lite comeback i det siste?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Elise:-) Sofie er også fint, men jeg liker Sofia mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #14 Skrevet 22. mars 2011 Syns begge er fine. Men hadde jeg kunnet velge hadde jeg valgt Elise Men det heter datteren til bestevenninna mi, så det utgikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå