Gå til innhold

IKM uke 14

Trollmora86 - to fine gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg har ikm rundt helga så dersom jeg ikke har begynt å spotte så tar jeg en test på fredag. Håper jeg kan bli med over til 1.trimester! Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Kvisesymptomet var visst positivt for oss begge! Sees i desemberklubben! :-)

Skrevet

Takktakk :D

Ja, ett kryss til, kvisesymptomet var visst positivt hehe! Og når en vet grunnen så gjør det jo faktisk ingenting ;) Men hadde jo vært fint om det ikke blir et symptom som vedvarer i 9 mnd..;) Sees i desemberklubben ja!

Lykke til, strikkedilla!!!

Skrevet

Så BRA Msflua! GRATULERER!!

Var inne å såg på et gammelt innlegg, da såg jeg at vi i vår forge graviditet hadde termin samme dag! Håper vi ender på samme termin denne gang og! Det murrer litt i dag, så enten er TR her i morgen, eller så tester jeg! Kryss fingrene for meg!! Jeg HÅPER SÅ INDERLIG!!

Skrevet

Gratulerer til dere som er gravide!! herlig å se at det blir noen flere hver måned, og snart blir det vel oss andre sin tur også :)

Ingen mens enda (ikm tirsdag), men også negativ test, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro..

Skrevet

Det var nok negativ test hos meg i dag, men heller ingen TR. Har selvfølgelig ikke helt troen på at det var klaff, men gir meg ikke helt med å håpe nett enda..

Ååååårh, jeg som ønsket meg en baby til jul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...