Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Er vi mange her med ikm i uke 14? Jeg selv har forventet ikm den uka, og driver nå å tester etter EL. Ingen EL enda, men forventer at det skjer neste uke en gang. Spennende! Denne måneden SKAL det klaffe, og fra helga skal vi legge inn aksjer hver eneste dag. Hehe...
*Miss Flua* Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg tror jeg har ikm i uke 14 Driver å tester etter el nå, og håper den kommer i løpet av de neste dagene! Så vi får bare se Her skal det også klaffe, så da skal vi vel følge hverandre i 9 mnd fremover hehe ;)
idagravida Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Heihei! ;-) Jeg har også IKM uke 14. Håper vi traff, gleder meg til å begynne å teste! :-)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har ikke hatt EL enda, så jeg får ikke ikm før tidligst uke 15. Men EL testene har såvidt begynt å slå ut, så jeg håper på EL iløpet av noen dager. Men vi la inn aksjer både igår og idag, bare for å være sikker.
*Miss Flua* Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg hadde EL igår, søndag. Men fikk bare lagt inn akskjer på fredag! Håpløst når begge jobber turnus asså..krysser bare fingrene for at det holder <3 Jeg har brukt opp alle g-testene mine, og har bestemt meg for å ikke kjøpe nye tester før etter IKM. Så jeg krysser fingrene for at jeg kan bruke penger på noen tester i løpet av april
Spire2013??? <3 Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hei jeg slenger meg på denne tråden her. Har IKM mandag i uke 14. Fryktelig spendt denne mnd. Reiste bort dagen før el med det kan ha klaffet.
Dolis Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Jeg også!! IKM tirsdag i uke 14, rosa slim i dag + at jeg føler meg veldig 'oppblåst'. *krysse fingre*
paris83 Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 Jeg slenger meg på her jeg Mest sannsynlig så var min eggløsning sen denne mnd, så regner med at IKM er i neste uke..Og hvis den er mer forsinket enn det så er det første gang i historeien det skjer meg Spennende!
*Miss Flua* Skrevet 30. mars 2011 #9 Skrevet 30. mars 2011 Noen her som har begynt å merke symptomer da? Litt for tidlig for min del enda,men spennende å høre fra dere andre
Dolis Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Jeg føler meg fortsatt 'sprengt' og har av og til litt ubehag i livmora. kjenner det godt igjen fra jeg ble gravid m/nr 2 så jeg blir overraska om det ikke klaffa denne gangen! har ikke merka noe i puppene enda da, men derimot fikk jeg bekkenvondt i går. Det var faktisk aller første tegnet jeg fikk ved siste svangerskap... har lovt meg selv å ikke teste før etter IKM, men det spørs om jeg klarer å vente
*Miss Flua* Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Så spennende! Håper jeg begynner å få litt symptomer neste uke hehe Som f.eks. null kviser, for jeg pleier å få et par store når TR er rundt hjørnet Ellers har jeg ingen g-tester hjemme nå, og ingen skal kjøpes inn før etter IKM. Da er det jo større sannsynlighet for at en slipper å tolke noen streker også!
Mimsa Skrevet 30. mars 2011 #12 Skrevet 30. mars 2011 Hiver meg å IKM uke 14. Ingen symptomer eller noe enda, men får se hva som skjer etterhvert
Spire2013??? <3 Skrevet 31. mars 2011 #13 Skrevet 31. mars 2011 Hei igjen dere. Symtomer ja: har vært sånn fryktelig hissig en uke etter el og så er jeg så trøtt ( skal sies at jeg er forkjølet også, kan være derfor jeg er trøtt), denne uken har jeg kjent litt stikkinger nedi der. Håper så veldig at det skjer noe snart.
*Miss Flua* Skrevet 2. april 2011 #14 Skrevet 2. april 2011 Får opp denne tråden jeg, nå er jo snart uke 14 her :) Min ikm dag er ikke før søndagen...såå lenge til!! Nå driver jeg og "leiter" etter symptomer, samtidig som jeg sier til meg selv at det er for tidlig. Dere får si ifra når dere har testet, damer (eller har fått TR på besøk)..
Spire2013??? <3 Skrevet 4. april 2011 #15 Skrevet 4. april 2011 IKM dagen er her og ingen mens (ennå) og venter tester i posten iløpet av uka....tålmodighet Hvordan går det med dere andre i uke 14???
*Miss Flua* Skrevet 4. april 2011 #16 Skrevet 4. april 2011 Spennende! Lover jo bra at tr ikke har kommet enda! Jeg har ikm til søndag, bestilte tester idag..men tar ikke test før tidligst mandag blir en laaaaang uke...
Spire2013??? <3 Skrevet 4. april 2011 #17 Skrevet 4. april 2011 Hvor lang tid tar det før testene kommer, bestilte dem i går jeg men siden det var søndag blir de vel sendt i dag.
seos Skrevet 4. april 2011 #18 Skrevet 4. april 2011 Er det noen symptomer ute å går hos dere eller? Her er det absolutt ingen..
*Miss Flua* Skrevet 4. april 2011 #19 Skrevet 4. april 2011 På'n igjen SA: det tar ikke mange dagene, siden du bestilte igår vil jeg tippe imorra eller på onsdag! Seos: Symptomer, jeg vet ikke jeg...litt murringer av og til..og noen uforklarlige kviser på merkelige plasser jeg aldri har hatt før. Så får se om det har noe å si... Men merker igrunn ikke så mye asså..
Dolis Skrevet 4. april 2011 #20 Skrevet 4. april 2011 Jeg har mange symptomer, men iom at jeg ikke klarte å vente og testa negativt i helga begynner jeg å tro at det er innbilt.. vel, morgendagen og IKM nærmer seg raskt nå, så om det ikke melder seg noen TR blir det å ta en ny tur på apoteket Dere andre da?
idagravida Skrevet 5. april 2011 #21 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter! :-) I helgen fikk jeg plutselig mange kviser, og på steder jeg aldri før har oppdaget noen. Eks. på halsen og i nakken. Jeg har vært fryktelig trøtt den siste uka og FØLSOM! Her om dagen begynte jeg å gråte i klasserommet (er lærer i 10.klasse) fordi en av elevene mine sa at lydboka jeg skulle til å sette på var dritkjedelig! Haha, han ble litt satt ut og ba raskt om unnskyldning :-) Jeg har bestilt mange billigtester på nett og tenkte at jeg fint kunne benytte en i dag morges. Jeg var så sikker på at den var negativ at jeg ikke så på den før jeg skulle kaste den, men den var POSITIV! En tydelig (litt svak) strek lyste mot meg! HJELPES, det var litt rart å starte en helt vanlig dag med så mye hemmelig informasjon... IKM på torsdag. Nå skal det også sies at jeg har testet nesten hver dag siden dag 7, men først i dag ble den positiv. Lykke til, til alle dere andre! Håper vi sees i 1.trimester og desemberklubben <3
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 5. april 2011 #22 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer! Såå gøy Ja det er rart å gå inne med så store hemmeligheter Lykke til
*Miss Flua* Skrevet 5. april 2011 #23 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer, ett kryss til? !! da håper jeg mine kviser på rare plasser, er et symptom må meg også som jeg skrev lenger opp! Ble litt ekstra spent nå som jeg leste innlegget ditt hehe
Spire2013??? <3 Skrevet 5. april 2011 #24 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer til de som har fått positive tester. Jeg for min del fikk tr på besøk i dag og jeg tar meg en god pause fra forumet en stund. Må slappe av og tenke på andre ting en stund. '' Lykke til alle sammen <3
*Miss Flua* Skrevet 6. april 2011 #25 Skrevet 6. april 2011 Ser ut som at kvisene mine er et symptom, for jeg er jaggu gravid! Tok en test nå, og den ble positiv med en gang (svak, men klar rosa). Har ikm på søndag, og skulle jo egentlig ikke teste før etter det..men klarte ikke å la vær gitt. Får bare håpe spira klamrer seg fast nå! Så venter med å flytte til 1. tri til ikm er overstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå