Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 går på overgangsstønad. for å få råd til å få meg en utdanning mens jeg har barn. med utdanningen min vil jeg gjøre en god jobb for dette landet er jeg sosialklient siden jeg mottar en stønad? eller hva er sosialklienter? dere sier at sosialklienter avler sosialklienter. så hvis jeg er sosialklient... da er d sannsynlig at sønnen min sosialklient siden jeg velger å få meg utdanning og en god jobb? eller er ikke overgangstønad sosialstønad? hva ligger i det begrepet?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 En sosialklient er en som mottar sosialstønad. Du mottar ikke sosialstønad og er derfor ikke en sosialklient.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Åhh, herregud! Os er trygd og ikke sosialstønad.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Sosialstønd får du hvis du ikke har tjent opp nok til arbeidsledighetstrygd eller os. Vært arb.ledig i mer enn 2 år. Narkomane har som regel ikke mulighet til å ha jobb eller ha mulighet til å være jobbsøker. Mødre som ikke har os lengre og ikke kommet seg i jobb. De som ikke vil jobbe. De som faller mellom ved lite opptjente penger og som blir akutt syk. Sikkert fler også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå