IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Har fått beskjed om at morkaken ligger forranåpningen på ordinær ul som har måttet kommet tilbake for og skjekke om den har flyttet på seg, Jeg fikk nemelig den beskjeden i dag venter nr 3 og vil virkelig ikke ha KS. Flytter den seg ofte.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Har sendt deg en mld(ikke svar på spm ditt da men. Hehe)
NostraStoria Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har fått samme beskjed og skal på ny UL i uke 27. Både legen og gyn mener at morkaken som oftest trekker seg opp og at dette ikke var noe å bekymre seg over. Men jeg er like engstelig som deg HI for jeg vil absolutt ikke ha KS
fox`y Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Den lå forran åpningen me nr 2 til meg, men den flyttet seg oppåver som en pute på magen ettervert. har hørt at den har flyttet seg til flere. Jeg ville heller ikke ha ks så var sjeleglad når den hadde flyttet seg:)
magica fra tryll Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har. Men den flyttet seg før fødsel, så det var ikke noe problem. Fikk da vite at det var ganske vanlig, og at den som regel flyttet seg...Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå