Gå til innhold

Hvordan går det med formen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig kommet meg over kvalmen ved hjelp av akupunktur, men problemet mitt nå er energien.

Sliter med å holde tempoet oppe på jobb, og blir sliten etter en halv dags arbeid (jobber som lærer for 1. klasse, så det er nok å gjøre..)

 

Flere som fortsatt hangler i formen?

 

Er forresten 15+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvalme har jeg nesten ikke hatt noe av å har vært i ganske fin form, men NÅ er jeg energiløs nå. Andpusten og høy puls med en gang jeg rører på meg, svimmel og rar. Jeg jobber i ambulansen og fant ut jeg hadde 108 i puls i idag, å da sto jeg i ro og sjekket ustyret i bilen! jises, håper det snart går over... er sliten... uke 14 jeg nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm konstant frem til uke 12. Nå er jeg veldig sliten, jobben tar alle krefter - jeg er også lærer - 6.trinn, så jeg vet hvor slitsomt det er!

Er nå 15 uker på vei...

Vet ikke hvor lenge jeg klarer å jobbe fullt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kalm helt til uke 12. Nå er det hodepinen som styrer min hverdag... Er heldigvis sykemeldt, så jeg har bare meg selv å tenke på om dagen stort sett.

Så her går dagene med til å sove og spise. Er hodet ok en dag skeier jeg ut med en liten gåtur, eller prøve å være litt sosial..

 

Puh! Håper på bedre dager snart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig kvalm og uvel for ca 2 uker siden, men det har kommet seg litt de to siste ukene. Formen er mye bedre, har faktisk lyst på mat, det hadde jeg ikke før. Var kvalm og uggen fra uke 5 til uke 13. Men mangler energie ja, blir dødssliten bare av å gå opp trappa med minstemann.... Er i uke 15 nå... Håper energien kommer snart tilbake, blir gjort lite husarbeid i disse dager, pluss at det sosiale livet blir noe redusert kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse