Gå til innhold

Hvordan går det med formen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig kommet meg over kvalmen ved hjelp av akupunktur, men problemet mitt nå er energien.

Sliter med å holde tempoet oppe på jobb, og blir sliten etter en halv dags arbeid (jobber som lærer for 1. klasse, så det er nok å gjøre..)

 

Flere som fortsatt hangler i formen?

 

Er forresten 15+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvalme har jeg nesten ikke hatt noe av å har vært i ganske fin form, men NÅ er jeg energiløs nå. Andpusten og høy puls med en gang jeg rører på meg, svimmel og rar. Jeg jobber i ambulansen og fant ut jeg hadde 108 i puls i idag, å da sto jeg i ro og sjekket ustyret i bilen! jises, håper det snart går over... er sliten... uke 14 jeg nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm konstant frem til uke 12. Nå er jeg veldig sliten, jobben tar alle krefter - jeg er også lærer - 6.trinn, så jeg vet hvor slitsomt det er!

Er nå 15 uker på vei...

Vet ikke hvor lenge jeg klarer å jobbe fullt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kalm helt til uke 12. Nå er det hodepinen som styrer min hverdag... Er heldigvis sykemeldt, så jeg har bare meg selv å tenke på om dagen stort sett.

Så her går dagene med til å sove og spise. Er hodet ok en dag skeier jeg ut med en liten gåtur, eller prøve å være litt sosial..

 

Puh! Håper på bedre dager snart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig kvalm og uvel for ca 2 uker siden, men det har kommet seg litt de to siste ukene. Formen er mye bedre, har faktisk lyst på mat, det hadde jeg ikke før. Var kvalm og uggen fra uke 5 til uke 13. Men mangler energie ja, blir dødssliten bare av å gå opp trappa med minstemann.... Er i uke 15 nå... Håper energien kommer snart tilbake, blir gjort lite husarbeid i disse dager, pluss at det sosiale livet blir noe redusert kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 16+6 i dag, er fortsatt kvalm og har kasta opp hver dag nå siden uke 6... Er litt lei av det:) Ellers merker jeg energien kommer litt gradvis med sol og vår:):) Bekkenløsninga begynner å merke seg og skal starte behandling med det nå etterhvert. Men nå er det snaaart vår og det gledes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at jeg er veldig heldig når jeg leser det dere har skrevet.. har ikke kastet opp, ikke hatt vondt i hodet eller vært helt energiløs... er 15 uker på vei nå... kjenner meg akkurat som om jeg ikke skulle vært gravid. det er akkurat helt likt som mitt første svangerskap... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...