Gå til innhold

Ebba, Meja, Nova, Saga, Svea ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebba, Meja og Saga!

Skrevet

Ikke svea! (tenker på fyrverikeri...)

 

De andre er søte.

 

rangert slik

 

ebba

meja/saga

nove

svea

Skrevet

Saga og Meja. Resten er ubrukelige i min verden

Skrevet

Liker Svea best. Kjenner en fantastisk dame som heter det:-)

 

Nova

Saga

Ebba

Meja

Skrevet

Saga - tenk å få hete eventyr på svensk :) Og kanskje Ebba når jeg tenker meg om, selv om jeg generelt begynner å få litt nok av alle disse a-endingen.

Skrevet

Saga er kjempefint. Nova som nr 2.

Skrevet

Nova er finest, tett fulgt av Ebba :o)

Skrevet

Liker Saga. Ebba er fint, men veldig poppis. LIker ikke Meja og Nova. Svea blir litt vel, hva skal man si, svensk?

 

Hva med Maja? Stella? Edda?

  • 2 uker senere...
Skrevet

Saga er nydelig, men mannen her syns det høres ut som noen heter Sara men ikke greier å uttale "r".

 

Svea er rart, Nova minner meg om Supernova, Ebba er helt ok, Meja er bare svensk.

 

Så definitivt Saga!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...