Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Ikke svea! (tenker på fyrverikeri...) De andre er søte. rangert slik ebba meja/saga nove svea
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Saga og Meja. Resten er ubrukelige i min verden
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Liker Svea best. Kjenner en fantastisk dame som heter det:-) Nova Saga Ebba Meja
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Saga - tenk å få hete eventyr på svensk Og kanskje Ebba når jeg tenker meg om, selv om jeg generelt begynner å få litt nok av alle disse a-endingen.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Nova er finest, tett fulgt av Ebba )
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Liker Saga. Ebba er fint, men veldig poppis. LIker ikke Meja og Nova. Svea blir litt vel, hva skal man si, svensk? Hva med Maja? Stella? Edda?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #17 Skrevet 3. april 2011 Saga er nydelig, men mannen her syns det høres ut som noen heter Sara men ikke greier å uttale "r". Svea er rart, Nova minner meg om Supernova, Ebba er helt ok, Meja er bare svensk. Så definitivt Saga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå