Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 er hjemme i permisjon med datter på 9 mnd. Hun er ekstremt mamma dalt! Jeg kan ikke la henne være i lekegrinda engang mens jeg spurter ned med søpla(noe som tar MAX 20 sekund!), da hyyylskriker hun!Jeg kan ikke gå i et annet rom engang....hun liker ikke å leke alene på gulvet, hun øøøøner seg oppover meg og vil bare til meg, det er jo sikkert normalt og jeg føler at hun er jo glad i meg da <3 MEN det er litt slitsomt når hun bare lager sytelyder og vil til meg....hele dagen...:S Pappaen jobber på havet og er borte fra før hun står opp og til langt eter hennes leggetid:( så jeg er på en måte alene mamma mesteparten av tiden...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 er helt vanlig ja, men skjønner det kan bli slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå