Gå til innhold

jeg har en liten mammadalt............


Anbefalte innlegg

Skrevet

er hjemme i permisjon med datter på 9 mnd.

Hun er ekstremt mamma dalt!

Jeg kan ikke la henne være i lekegrinda engang mens jeg spurter ned med søpla(noe som tar MAX 20 sekund!), da hyyylskriker hun!Jeg kan ikke gå i et annet rom engang....hun liker ikke å leke alene på gulvet, hun øøøøner seg oppover meg og vil bare til meg, det er jo sikkert normalt og jeg føler at hun er jo glad i meg da <3 MEN det er litt slitsomt når hun bare lager sytelyder og vil til meg....hele dagen...:S

 

Pappaen jobber på havet og er borte fra før hun står opp og til langt eter hennes leggetid:( så jeg er på en måte alene mamma mesteparten av tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt vanlig ja, men skjønner det kan bli slitsomt...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...