Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 på ventetiden generellt? Jeg vet mange sier opptil et år men noen får det fortere. Kommer det an på hvor stor man er at det tar kortere/lengre tid? Jeg har søkt nå og må bare smøre meg med tålmodighet. vet også at det er sånn forberedende kurs man skal ta.må man være hjemmefra eller kan man ta sånn hjemme? jeg vet ikke om jeg får barnevakt osv..derfor lurer jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Opptil et års ventetid? Hehe...tror du ikke helt vet sannheten. Jeg sto 4 år på ventetid, da ga jeg opp og gjorde det privat. Venninna mi har så langt stått 3 år på ventetid i Tønsberg. Det kan ta lang, lang tid. Så har du penger, gjør det privat.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg står fortsatt i kø, ventet i snart 3 år. Veier 140 kg idag.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Har ikke gjort det selv, men har en i nær familie som skal opereres nå til våren. Hun ble henvist for 1 1/2 år siden og har gått på forberedende kurs nå. Det tar man på sykehuset en dag i uken i 8 uker tror jeg. Du kan jo ta det privat hvis du har råd til det.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Synes dere som har stått i kø sååå lenge virker litt rart å ikke fått det enda. venninna mi ble henvist i mai til tønsberg og i september ble hun operert..det tok 4 mnd hi
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 jeg har dessverre ikke råd til privat operasjon.hadde jeg hatt det hadde jg tatt det selvfølgelig. veier nå 127 kg. trives ikke med meg selv sliter mye pga vekten hi
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Hvis du har en venninne som har gjort det, så bør du vel ikke spørre her inne om ventetider, kurs osv? Hva med å ta en tlf til venninna di?? Generelt er det flere års ventetid. Ført ventetid for selve vurderingen, så ventetid for å få operasjonsdato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå