Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Vi venter en gutt om 3 uker og vi finner ingen navn vi liker. Vi begge har navn som begynner på C (Christina er mitt) og det hadde vært moro med noe som matcher. Noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Carl Casper Carsten Conerad Cato Colin Cester
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg skjønner at det hadde vært koselig med et navn som også begynte på C til gutten deres, men hvis dere har problemer med å finne navn på C nå, hva skjer hvis dere får en gutt til, som da også må ha et navn på C og så kanskje dere får enda en gutt etter det igjen? Bare en tanke. Venninna mi slet med det at alle hadde samme forbokstav da hun fikk tredje barnet. Husk at babyen er et eget individ og vil løsrive seg fra dere etter hvert. Jeg ville kalt gutten Peter!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Colin det er fint.. å får dere gutt igjen er det fler navn på c i rekka deres Blir det jente er det masse fine navn på c.. jeg heter også Christina og kjenner en liten colin på noen få mndr
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Christina og Cornelius - blir ikke søtere enn det vel? Min favoritt! Carsten - hvis du liker litt gamle navn. Casper - muligens litt mye brukt, men fint. Cato? Cornel - litt spesielt kanskje? Eller så er er det Christian, Christoffer, Chris, Carosander, Christer, Charlie, Carlos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå