Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Da mener jeg når unga er lagt, huset rydda, klærne vaska osv....når setter du deg ned i godstolen og kan slappe av? Her blir klokka 21-21.30 ca.:)Jeg er hjemme i permisjon med barn på 11 mnd. og dagen min starter kl 6.00
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Da er klokka ca 19.15 Alene med ett barn på 17mnd. Dagen starter rundt halv 7 om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Er i permisjon jeg også med baby på 11 mnd. Står opp rundt kl.09 og legger henne kl.18:30. Etter det rydder jeg kanskje litt, vasker litt klær og sånn, men vil ikke kalle det arbeid i den forstand. Jeg pussler litt rundt i huset og nyter i ha FRI i en måned til:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 nja.... sånn rundt 20.00, men helst ikke før jeg dumper ned i senga med hodepine og stive skuldre rundt 23.30.... Opp igjen klokka 6.. jobber 100% med mann (som også jobber 100%) og barn på snart 3...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Aldri... Telefonen ringer opptil flere ganger hver kveld med dumme spørsmål fra mine ansatte og kollegaer, helt frem til klokken er rundt 21. Og husarbeidet bare hoper seg opp. Uansett hvor mye jeg rydder ser det alltid like jævlig ut igjen ti minutter etter at småen har stått opp Han er en rakett! Dagen starter rundt 07.00.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Aldri! jobber 24/7.. Er alene med 4 barn, minste er 3 måneder og natteammes.. Men jeg kooooser meg for det =)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Står opp kl 0600. Kommer hjem fra jobb kl 1630. Etter at vesla har lagt seg så jobber jeg med studiene mine. Jeg har veldig lite tid til overs. Bare 5 min her og der. Så jeg jobber helt til jeg legger meg for å sove.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Dagen starter presis kl 0620, da vi kan stille klokken etter vesla;) Og arbeidsdagen er ferdig omkring kl 1830, når hun går i seng. Kvelden er hellig, så husarbeidet tar vi i ny og ne i løpet av ettermiddagen og helgene.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er student og er bare på forelesning mandag-onsdag. Slutter aldri senere enn kl 12. HERLIG! Lillemann legger seg kl 19. Da tar jeg fri! Husarbeid gjør jeg mens han er våken.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Ofte starter min dag kl 07, så varer den til neste dag kl 09 før jeg er i seng. Har ungene hjemme hele dagen, så på nattevakt. Ofte oppe i ca 25 timer før jeg få sjangsen til å sove 4-5 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå