Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Kan ikke huske at det var sånn sist, men da hadde jeg keisersnitt. Har ikke vondt, er 8 dage siden fødsel og blør friskt blod enda. Fikk en på sykehuset til å kjenne på magen min forige dagen da jeg hadde tisset ut en blodklump. Hun sa at alt kjentes normalt ut. Men da synes jeg ikke det luktet så ille. Noen med erfaring som vet om dette er normalt. Skifter bind etter hvert dobesøk, og spyler meg ofte. Jeg hadde vel kanskje væt dårlig om det var infeksjon? Stingene mine er heller ikke vonde. Kanksje jeg burde dusje meg med mild såpe? Har bare brukt vann. Dette ble mye, men blir glad for svar
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Rettelse, jeg tisset ikke ut en blodklump;) Det kom en blodklump ut når jeg tisset;) Sorry detaljer
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg vet ikke, men jeg syns renselsen luktet jævlig. At det lukter mens er en stor løgn, spør du meg. Men hva med å kontakte føden? De har jo ansvaret for deg i tre uker etter fødsel..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Så vidt jeg husker luktet det ganske spesielt av renselsen min også. Så lenge det ikke er misfarge og du ikke føler deg dårlig og har feber så er det helt normalt. Blodklumper som kommer er bare litt koagulert blod og gjerne sårskorpe etter morkaken. Men hvis du fortsetter å føle deg usikker, bør du ta det opp med lege. Forresten: Gratulerer så mye med den lille
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Lukter det litt som fisk, eller kanskje gammelt søppel? Hos meg luktet renselsen hai og råtnende mat, så jeg dro til legen. Han konstaterte fort at jeg hadde bakteriell vaginose - en ekkel, men relativt ufarlig tilstand. Jeg fikk noen stikkpiller som skulle oppi huttaheiti, og det ble straks så mye bedre Ring legen og be om en time, så får du svar på hva som skjer der nede
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Det skal jo være en kraftig jernlukt. Er det en mer rotten lukt, og er fargen på blodet ikke friskt, bør du gå til lege. 8 dager er ikke mye, og i inntil 6 uker er det jo vanlig å blø kraftig. Hos meg kom det knyttnevestor klump etter en ukes tid. Helt normalt det. Ved ks suger de bort en del av de greiene, så man ikke får den samme mengden klomper i renselsen i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 skulle til å skrive ca det samme som 21.06. det er muligens vaginose, og det er fort og lett å behandle! men ikke vask med såpe...! bare vann.... såpe forstyrrer balansen i ph og kan føre til sopp..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Jeg hadde også en grusom lukt under renselsen. Det stinket gjennom klærene og lukten kjentes i rommene jeg beveget meg i. Fikk også høy feber og infeksjon. Så kanskje like greit å sjekke seg, bare for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Takk snille damer. Da slår jeg meg til ro med dette. Lukter faktisk jern +++ noe attåt. Utrolig kvalmt. Da er det bare å fortsette å spyle og føne underlivet; )
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Ano 21.03 her. Alt var foresten vanlig med meg, ikke infeksjon eller noe. Og til sammenligning: lignet lukten av baby sin navel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå