Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 men jeg har bursdag i dag og føler meg nærmest glemt av samboeren min... Han er vekkreist på jobb, men har tlf. Jeg trodde jeg i det minste skulle få blomster på døren og en koselig mld på tlf i dag, men det var helt stille... Ikke en gang på fb fikk jeg hilsen. Er det for mye forlangt? Når han endelig ringte nå i kveld, sa han ikke en gang gratulerer med dagen, før jeg spurte ham om han ikke ville si meg noe!! Så nå sitter jeg her, litt deppa fordi min kjære har "glemt" meg og lurer på om det er barnslig av meg å føle det slik siden jeg tross alt er en "voksen" dame...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 jeg har det likt.man har faktisk bare bursdag en dag i året og man vil jo at dagen sin skal være litt spesiell,og iallefall bli husket av samboeren!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Det er grusomt å bli glemt på dagen sin. Forstår deg godt:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Helt naturlig å bli skuffa når de nærmeste glemmer av at man har bursdag. Så her er det iallfall en gratulasjon fra meg: Alle har en dag som er sin. Dette er dagen som bare er DIN! Gratulerer så mye med dagen:) Klem fra Helene
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen!!! Samboeren din er teit!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen da:-D samboeren din er en sopp! jeg hadde sakt ifra. Hvis han sier at han ikke ser problemet hadde jeg tatt tilbake med samme mynt.. men da kan du heller ikke si noe dam, hvis han ikke bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 gratulerer med dagen. skjønner at du er skuffet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Ååå så skjønne dere er Tuusen takk for hilsener Jeg skal ta det opp med ham og håper han har med seg en gave når han kommer hjem, for da kan jeg kanskje tilgi ham. Den linken fikk i hvert fall fram smilet:) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Det er fælt når ingen husker en på bursdagen eller de nærmeste ikke gjør det. Jeg ble en gang glemt på bursdagen min av min den gang forlovede som hadde samme bursdag. Vi var ikke sammen men jeg hadde ordnet med masse små overraskelser for han der han var og han ringte meg ikke engang for å gratulere meg. Husker hvor utrolig såret jeg ble.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Veldig normalt, jeg hadde blitt skuffet og forbanna... Gratulerer med dagen
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Det er definitivt lurt å ta det opp, og ikke legg skjul på skuffelsen. Jeg opplevde det samme det aller første året jeg var sammen med min mann. Jeg var så utrolig skuffet at jeg kan ikke få sagt det. Endelig hadde jeg funnet en bra kjæreste, en snill mann, og tenkte at siden dette jo er min første bursdag sammen med ham, og vi var så nyforelskede så ville han ordne en fin overraskelse til meg. Ikke at jeg forventet noen stor gave eller noe sånt, men kanskje en middag han hadde laget selv og en koselig kveld sammen bare han og jeg. Hva fikk jeg? Ingenting. Midt på dagen gratulerer han meg med dagen... Det var det. Jeg var så utolig skuffet og lei meg, så jeg gikk å la meg i sengen å bare gråt. Det tror jeg han ALDRi kommer til å glemme, for han har aldri glemt bursdagen min siden. Og jeg får alltid fine, gjennomtenkte gaver. Gratulerer så mye med dagen, kjære HI. Håper det dagen ikke har vært så aller verst likevel, selv om mannen din har tabbet seg skikkelig ut. Hvem vet? Kanskje han egentlig har en gave/overraskelse til deg, men er så fokusert på at du skal få den når han kommer hjem at han rett og slett ikke tenker på at du hadde satt pris på noen gode ord i dag også. Menn er jo litt sånn enkle når det gjelder sånne ting av og til... *kremt*
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 21:35 her. Den hadde du jo alt fått. Her: http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå